Avatar billede todoonada Nybegynder
15. december 2004 - 13:02 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Skift billede ved klik eller månede

Hej eksperter.

Er der en eller flere der kan hjælpe mig i noget C#? :)

Jeg har lavet en kalender og vil have enten at billedet skal skifte hver månede eller bare ved et klik på billedet.
Avatar billede anri Novice
19. december 2004 - 13:25 #1
Well..  Ved klik på billedet er der vel ikke noget problem?!
Ellers ville jeg lave en timer der eksempeltvis gør følgende.
Du har en fil på harddisken som indeholder den sidst læste dato.
1.Check om datoen er samme måned som i tempfilen.
2.Hvis ikke, skift billede og skriv nuværende dato i tempfilen.

Ved ikke helt om det er det, du mener..  Hvis ikke, må du lige uddybe problemstillingen.
Avatar billede jtbroad Nybegynder
06. januar 2005 - 12:01 #2
eller bare check om dato er lige med 1. i måneden så ingen behov for tempfil.
Avatar billede anri Novice
06. januar 2005 - 16:19 #3
Givet man altod har maskinen tændt den 1., ja...
Avatar billede jtbroad Nybegynder
06. januar 2005 - 16:24 #4
Hmm...good point
Avatar billede todoonada Nybegynder
11. januar 2005 - 09:10 #5
har fundet ud af det
Avatar billede jtbroad Nybegynder
12. januar 2005 - 13:37 #6
så lave et svar og give dig selv pointene så vi kan få lukket den spørgsmål