Avatar billede mazyspace Nybegynder
26. november 2004 - 01:39 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Spybot: Ibis tool bar

Hej
Har scannet min pc for spybot, men denne her bliver ved med at komme frem efter jeg har scannet. IBIS TOOL BAR, hvad er det & hvordan kommer jeg helt af med det eller er det ok det er der??
Avatar billede vejmand Juniormester
26. november 2004 - 01:44 #1
Avatar billede mazyspace Nybegynder
26. november 2004 - 02:18 #2
Hej.
Det program jeg bruger hedder Ad-aware se & det der finder Ibis Tool bar. På det link du gav mig hentede jeg Aware Spy, det fandt 2 stk. cd_clint.dll & wing32.dll
Nu er jeg ikke ret god til engelsk, så en mere direkte vej til problemløsning om du vil hjælpe mig.
Avatar billede vejmand Juniormester
26. november 2004 - 02:29 #3
Jeg har desværre ikke så meget forstand på det, kunne bare se på linket at den toolbar skulle væk.

Her er hvad en af "hajerne" plejer at skrive:

Følg vejledningen her:
Gå ind her og hent Spybot og Hijackthis.
http://www.spywarefri.dk/vaerktoj.htm
Installer og kør Spybot, opdater online, scan, afhjælp valgte problemer, genstart.
Derefter udpakker du Hijackthis og smider filen i en mappe, oprettet kun til den. Kør filen, scan, save log og kopier logfilen herind, så kigger vi på den. Lad være med at slette noget selv med Hijackthis, det kan skade mere end det gavner.

Hvis du poster den log i et spørgsmål under virus kategorien, får du sikkert hurtigt hjælp.

Du kan så selv svare og lukke her.  c",)
Avatar billede majsmarken Nybegynder
26. november 2004 - 07:33 #4
Også 'min' pakke:
Adaware:
http://www.spywarefri.dk/vaerktoj.htm#adaware
Spybot:
http://www.spywarefri.dk/vaerktoj.htm#spybot
og en populær ting for tiden:
http://www.spywareinfo.dk/download/mwav.exe

Men som sagt (=skrevet) så kom også med en LOG...
Avatar billede mazyspace Nybegynder
26. november 2004 - 10:34 #5
Er ikke kommet af med IBIS Tool Bar endnu. Lukker spørgsmålet her og opretter det under virus.
Avatar billede majsmarken Nybegynder
26. november 2004 - 11:19 #6
Avatar billede vejmand Juniormester
29. november 2004 - 16:18 #7
Husk at lukke ved at markere dit eget navn ude til venstre og klik på accepter.