Avatar billede andersquist Nybegynder
18. november 2004 - 14:32 Der er 2 kommentarer

Advarsel om SQL-handling ved åbning af Word med flettekilde

I forbindelse med at jeg har oprettet en række brevskabeloner i Office2003 med en fast flettekilde fra en ekstern flettekilde fremkommer følgende meddelelse HVER gang brevet åbnes:
Hvis du åbner dette dokument, udføres følgende SQL-kommando:
SELECT * FROM C:\Documents And Settings\bla. bla. bla.\Flet.doc

Data fra databasen indsættes i dokumentet. Vil du fortsætte?
<Ja> <Nej>

Kan denne advarsel ikke slåes fra i Word2003 ?
Meddelelsen opstår ikke i tidligere office-versioner. Der er 200 point for denne, da den er ret vigtig for mig at få løst....
18. november 2004 - 14:34 #1
Jeg har ikke selv oplevet den, men der er jo kommet en del nye sikkerhedcheck i den nye version. Prøv evt at justere sikkerheden via menuen Funktioner->Makro->sikkerhed  (prøv at vælge lavere sikkerhedsniveau)
Avatar billede andersquist Nybegynder
18. november 2004 - 14:39 #2
Hej Thomas !

Tak for dit forslag, desværre har jeg forsøgt din løsning uden resultat !!!