Avatar billede lisbet05 Nybegynder
13. november 2004 - 12:14 Der er 16 kommentarer

viser ikke billeder

Hej Eksperten.
Jeg sender en mail med mit emailprogram,Incredimail, til min venindes mail, som er på messenger (en hotmail adresse)
Hun kan imidlertid ikke se  de flotte billeder og baggrunde (nogle gange) som jeg sender, og de skal nogle gange åbnes ad flere gange?
Mangler hun noget i hendes computer?
Jeg har prøvet at sende til mig selv, og der er ingen problemer?
Kan I hjælpe?
Avatar billede data2k.dk Nybegynder
13. november 2004 - 12:25 #1
har din veninde noget virus program eller noget imod spyware indstalleret?

hvilket program åbner hun dine billeder med?
Avatar billede lisbet05 Nybegynder
13. november 2004 - 12:28 #2
Hun har Zonealarm og spyboth.Hun bruger programmet Messenger
Avatar billede kalp Novice
13. november 2004 - 12:36 #3
Prøv at få hende til at slå ZoneAlarm fra et kort øjeblik og se om hun så kan åbne filerne
Avatar billede kalp Novice
13. november 2004 - 12:38 #4
hvis hun bruger msn.. så sørg for hun har den nyeste version indstalleret.
Avatar billede lisbet05 Nybegynder
13. november 2004 - 12:43 #5
Hun har version 6,2, det vi mener er at hun skal få baggrund automatisk, og
ikke få den som filer, som skal åbnes hvergang
Avatar billede kalp Novice
13. november 2004 - 12:46 #6
det nok indstillingerne i msn vil jeg tro... kan se om jeg kan finde dem et sted... eller tror jeg hvis hun geninstallere msn så virker det igen.. hun mister ikke sine gamle oplysninger.
Avatar billede lisbet05 Nybegynder
13. november 2004 - 12:49 #7
Nogle "gif"-filer kan hun sagtens åbne, men én som hed:0,1-imstp.gif  kunne hun ikke åbne
Avatar billede kalp Novice
13. november 2004 - 12:50 #8
prøv at sende hende samme fil igen men ændre navnet på den til

imstp.gif
Avatar billede kalp Novice
13. november 2004 - 12:52 #9
Avatar billede kalp Novice
13. november 2004 - 12:53 #10
When you share a background, your friend receives an invitation with a thumbnail preview of the background that you want to share. If your friend accepts the invitation, MSN Messenger automatically downloads the background and displays it in your friend's Conversation window. The next time you start a conversation with your friend, your shared background automatically appears.
In the Conversation window, click the Actions menu, and then click Share Current Background.
Notes

To get more backgrounds, click the Tools menu, and then click Create Backgrounds. In the My Backgrounds dialog box, click Download more pictures.
If you change your background and want to share the new background with your friend, you must send a new invitation to share your current background. Simply changing your own background will not affect your friend's background.
Backgrounds can only be displayed on MSN Messenger 6.0 and later.
You can share backgrounds only with contacts listed on your Allow List.
Avatar billede lisbet05 Nybegynder
13. november 2004 - 13:01 #11
øhhhhhhhhhhDet var dog voldsomt.Det vil jeg fluks få min veninde til at checke...det med at geninstallere i første omgang...så tales vi ved imorgen...
Avatar billede kalp Novice
03. januar 2005 - 22:37 #12
er problemet løst ? hvis ja så husk at lukke
Avatar billede kalp Novice
30. januar 2005 - 15:37 #13
lisbet05 har ud stadig brug for hjælp kan vi sagtens fortsætte
Avatar billede kalp Novice
02. februar 2005 - 00:03 #14
lisbet05 jeg vil gerne komme med en løsning på din venindes problem hvis ikke du fik en tidligere.. hvis du gjorde så må du gerne afslutte spørgsmålet:)
Avatar billede kalp Novice
05. februar 2005 - 15:48 #15
lisbet05>> hvad siger du?
Avatar billede kalp Novice
17. februar 2005 - 19:53 #16
lisbet05?