Avatar billede pjatmadsen Nybegynder
11. november 2004 - 11:59 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Global Address List.

Hey.
Jeg står med et problem, jeg har installeret en Exchange 2003 server, og det hele ser ud til at virke fint.
Der er dog lige en, og meget vigtig ting der ikke virker!

Jeg kan ikke tilslutte med nogle Outlook klienter!

Pop3 og Webassess virker uden problemer, men hver gang jeg tilslutter med Outlook siger den bare at brugeren ikke findes i adresse listen. Jeg har været inde i Default Global Address List, og der kan den godt finde brugerne.

Jeg ingen ide hvad det kan være, nogle der kan hjælpe!? :S
Avatar billede karser Nybegynder
11. november 2004 - 22:36 #1
er din IMAP4 service startet?
Avatar billede pjatmadsen Nybegynder
12. november 2004 - 18:54 #2
IMAP4 servicen skal ikke være startet for at bruge Outlook, men jeg ringede til Microsoft support. Og det guidede mig igennem.
Avatar billede pjatmadsen Nybegynder
12. november 2004 - 19:00 #3
Svar