Avatar billede mortennorup Nybegynder
10. november 2004 - 12:49 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

højrestilling + netscape

Kan nogen vise mig hvordan man får en tabel højrestillet helt "skarpt"(helt op til kanten)..har hele tiden ca. 10px margen til højre i NS7

Har ikke kunne finde løsningen i tidligere spg. vedr. dette - synes snart jeg har prøvet alle formateringsmuligheder

/morten
Avatar billede Søren Bech Morsing Praktikant
10. november 2004 - 12:59 #1
er det ikke fordi scroll baren er "usynlig?" - fordi der ikke kan scrolles på siden
Avatar billede mortennorup Nybegynder
10. november 2004 - 13:02 #2
Netscape burde vel stadig kunne højrestille det helt til kanten når scrollbaren ikke er til stede..?

Stykket der "mangler" er også noget smallere end standard ns scrollbar..
Avatar billede olebole Juniormester
10. november 2004 - 13:11 #3
<ole>

Du har formodentlig ikke fjernet al margin/padding på body- og documentElement-elementerne:

<style>
html, body {
  height: 100%;
  margin: 0px;
  padding: 0px;
}
</style>

/mvh
</bole>
Avatar billede olebole Juniormester
10. november 2004 - 13:12 #4
... men derudover vil det være meget lettere at udtale sig om, hvis du lægger en URL til siden  ;o)
Avatar billede mortennorup Nybegynder
10. november 2004 - 13:22 #5
du er en helt olebole, var paddingen den var gal med :P - smid et svar
Avatar billede olebole Juniormester
10. november 2004 - 16:00 #6
*griiiiib*  ;o)