Avatar billede jonashansen Nybegynder
08. november 2004 - 22:54 Der er 14 kommentarer og
2 løsninger

medieplayer kan ikke afspille .asx

Hej, jeg har med medieplayer 9 series set en del af videoerne på www.dr.dk/angora. Lige pludselig får jeg denne fejl : "Windows Media Player kan ikke afspille filen, da den angivne protokol ikke understøttes. Hvis du har indtastet en URL-adresse i dialogboksen Åbn URL-adresse, kan du prøve at anvende en anden transportprotokol, f.eks. "mms:". Jeg søgte efter evt. opdateringer, men da der ikke var nogen opgraderede jeg bare til medieplayer 10, men nu får jeg samme fejl igen... hvad gør jeg?
Avatar billede kalp Novice
08. november 2004 - 22:59 #1
Avatar billede kalp Novice
08. november 2004 - 23:00 #2
hvis den ikke virker så prøv denne bagefter
http://www.microsoft.com/windows/windowsmedia/format/codecdownload.aspx
Avatar billede jonashansen Nybegynder
08. november 2004 - 23:17 #3
det virker ikke...
Avatar billede hexya Nybegynder
09. november 2004 - 00:39 #4
Tjek om du kan se nedenstående streams.
Hvis du kan - ja, så velkommen i klubben. Se mit indlæg her http://www.eksperten.dk/spm/558712
Hvis du ikke kan, så ser vi på det.

Streams:
mms://lv-msnbc.msnbc.com/dmd/vh.asf
http://boss.streamos.com/wmedia/microsoft/corona/shadows_promo_56k.wvx
http://www.xbox.com/media/games/blinx/vid-blinx-0001-hi.asx
Avatar billede hexya Nybegynder
09. november 2004 - 00:42 #5
Nå nej, siden her kan ikke tage mms:// så den må du selv lige kopiere ind i WMP's
Filer> ÅbnURL-adresse.
Avatar billede kalp Novice
09. november 2004 - 10:25 #6
download og installere dette... asf updates

http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=31334
Avatar billede kalp Novice
09. november 2004 - 10:25 #7
sorry ...blind.. du skal bruge et andet format
Avatar billede kalp Novice
09. november 2004 - 10:34 #8
No, an ASX file isn't a video file.... it's a little text file that points to the video file when the video is setup for streaming.
Avatar billede haverslev Novice
09. november 2004 - 10:39 #9
Gad vid om dette er problemet, har det mon noget med SP2 at gøre ?
De skriver ihvertfald om noget der skal gøres INDEN SP2 installeres (Ikke smart MS$)
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;da;843020
Avatar billede haverslev Novice
09. november 2004 - 10:44 #10
Avatar billede jonashansen Nybegynder
09. november 2004 - 20:05 #11
øhhh.. andre på mit kollegie havde nøjagtig samme problem, men nu virker det pludselig igen... dem der gider skrive svar får point!! tak for jeres tid.
Avatar billede haverslev Novice
09. november 2004 - 20:08 #12
Hvad var løsningen da ?
Avatar billede hexya Nybegynder
09. november 2004 - 21:20 #13
Det hjælper åbenbart at brokke sig - selv om det tager sin tid :^)
Avatar billede hexya Nybegynder
09. november 2004 - 21:38 #14
Haverslev>> Løsningen lå hos DR
Avatar billede hexya Nybegynder
11. november 2004 - 22:51 #15
Point - for hvad? For at have ringet og brokket mig til DR? Ellers tak du - det var såmænd en fornøjelse i sig selv :^)
Avatar billede kalp Novice
22. november 2004 - 11:42 #16
Der er slet ikke kommet input fra spørgeren hehe hvorn' skær den mester?:p