Avatar billede fun22 Nybegynder
07. november 2004 - 19:32 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Et lille design

Hej

Jeg vil lige høre om der er en venlig sjæl der vil lave et simpelt design til min side.

Siden er en personlig side som kommer til at handle om alt mellem himmel og jord.

Den skal kunne ses i 800 x 600 og der skal være et topbanner, en menu, og så et tekst område. Ud over det skal siden kunne ses i både IE og FireFox...

Det er sådan set de eneste krav jeg har...

Mig og så design der er en by i rusland...

Mvh
Jesper
Avatar billede madshammer Nybegynder
08. november 2004 - 14:44 #1
Jeg prøver, men du skal ikke vente på mit forslag, hvis der går for lang tid... Jeg er en travl (eller doven) mand. ;)

-Madshammer
Avatar billede juvejogge Nybegynder
08. november 2004 - 17:56 #2
Kan du forklare lidt videre om hvordan du ønsker at dit web site skal se ud mht. farver, menu, etc.? Så vil jeg da gerne kigge lidt videre på det...
Avatar billede fun22 Nybegynder
08. november 2004 - 18:06 #3
Har forestillet mig lidt at menuen skulle være med punkter... Altså at der er en der hedder projekter og så kommer projekterne der under... Ikke noget med at man skal klikke for at se projekterne.

Mht. farverne så er jeg blank.. men noget xp style.. hvis du forstår..
Avatar billede merda Nybegynder
08. november 2004 - 18:57 #4
Skriv lige "det hele" så kan jeg se på det ;)
Avatar billede fun22 Nybegynder
08. november 2004 - 19:19 #5
merda>> Sådan her??

Den skal kunne ses i 800 x 600 og der skal være et topbanner, en menu, og så et tekst område. Ud over det skal siden kunne ses i både IE og FireFox.

Har forestillet mig lidt at menuen skulle være med punkter... Altså at der er en der hedder projekter og så kommer projekterne der under... Ikke noget med at man skal klikke for at se projekterne.

Mht. farverne så er jeg blank.. men noget xp style.. hvis du forstår..
Avatar billede fun22 Nybegynder
09. november 2004 - 20:27 #6
Er der nogen af jer der er igang med noget??
Avatar billede madshammer Nybegynder
09. november 2004 - 20:37 #7
Jeg går igang i overmorgen... hvis det ikke kan vente, kommer der ikke mere for mig, sorry.

-Mads
Avatar billede fun22 Nybegynder
09. november 2004 - 20:43 #8
kan jeg godt.. ville bare lige høre om der stadig var nogen der gad...
Avatar billede fun22 Nybegynder
14. november 2004 - 22:35 #9
Hej Mads

Har du haft tid til at kigge på det?
Avatar billede madshammer Nybegynder
15. november 2004 - 16:20 #10
Ja, men det blev noget hø, så jeg gik under jorden... Jeg prøver lige igen, nu.

-Mads
Avatar billede madshammer Nybegynder
15. november 2004 - 16:34 #11
Det er et design jeg selv ville ha' brugt, men som så meget andet løb det ud i sandet. Det er ikke nøjagtigt hvad du eftersøgte, men det er noget, og du kan få det hvis der ikke kommer noget andet. Jeg skal naturligvis nok tilpasse indholdet efter dine ønsker, hvis du vælger det.

http://pandageist.users.whitehat.dk/fun22/

-Mads Hammer
Avatar billede fun22 Nybegynder
16. november 2004 - 19:14 #12
Mads >>

Kan godt lide farverne.. Og den virker i FF. Men menuen er jeg ikke så glad for.. Vil gerne have den menu i venstre side hvor der kan være punkter... eks.

Generelt
  Forsiden
  Kontakt
osv..

Ellers kanont forslag..
Avatar billede fun22 Nybegynder
17. november 2004 - 21:11 #13
har lige lavet en menu som jeg godt kunne tænke mig blev brugt...
http://jtponline.dk.nt1.unoeuro.com/projekter/side/default1.htm
Så skal resten af siden bare laves... kom evt med farve ændringer...
Avatar billede fun22 Nybegynder
14. december 2004 - 19:43 #14
lukker...