Avatar billede sirvoks1 Nybegynder
05. november 2004 - 22:48 Der er 7 kommentarer

DLL, prgrammer, Harddisk stået af

Hej.

Min harddisk er stået af, og nu kan jeg ikke få backup filerne til at virke da de referere til det drev der er stået af.

Mine programmer virker ikke m.m

Jeg tror det har noget DLLerne at gøre.

når jeg prøver at gå ind i programmet får jeg denne besked: system error &h80040111 (-2147221231). Klassefabrik kan ikke tildele den anmodede klasse

HJÆLP!!!
Avatar billede haverslev Novice
05. november 2004 - 22:59 #1
du er nok nød til lige at uddybe det lidt mere.
Din bac-up ligger den på en skjult partition på HD`en ?
Er din back-up en image cd ?
Er det en system recovery cd ?
Hvordan udfører du back-upen ?
Avatar billede sirvoks1 Nybegynder
05. november 2004 - 23:01 #2
jeg har 1 drev mere hvor jeg har fuld backup(det er IKKE raid 0)

Nej
nej
nej, Fil backup
kan jo ikke, men har dem liggende på en funktionel harddisk, som er tilsluttet.
Avatar billede haverslev Novice
05. november 2004 - 23:11 #3
Hvordan udfører du back-upen ? - det jeg mener, er der installeret en ny DH, som der er installeret XP på og du derefter vil installere back-up programmerne.
Eller er det back-up incl. windows ?
Avatar billede sirvoks1 Nybegynder
05. november 2004 - 23:26 #4
jeg har 3 harddiske.

på den ene ligger windows

på den  næste ligger en backup, ren fil backup

den 3. harddisk er den der er stået af.
Avatar billede haverslev Novice
06. november 2004 - 13:19 #5
hvis det er 3 "fysiske" harddiske og du siger, at på den 1. er windows og på nr.2 er back-up filerne og nr. 3 er den der er stået af.
Så skal der for mig at se ikke være noget problem, med mindre du har lavet om, f.eks at harddisk 3. var den du havde installeret back-up filene på i første omgang.
Hvis derimod din ene hardisk er delt op i 2 partitioner, hvor windows er på den ene partition og bakc-up på den anden og der er defekte sektorer på den.
Så vil jeg råde dig til at bruge programmet GetDataBack og hent hvad du kan.
http://www.runtime.org/gdb.htm
Avatar billede haverslev Novice
13. november 2004 - 21:26 #6
fik du det fixet ?
Avatar billede haverslev Novice
26. januar 2005 - 10:57 #7
Lukketid?