Avatar billede theranger Nybegynder
03. november 2004 - 23:26 Der er 3 kommentarer

Få outlook 2003 ikon helt væk

Hej!

Er det ikke muligt at få det lille Outlook 2003 ikon nede i højre hjørne af skærmen helt væk, altså når man har Outlook 2003 minimeret?

Jeg vil ikke bare fjerne den når "inaktiv", men have den til at forsvinde helt ud af verden. Ligesom man f.eks. kan hakke af i uden lyd: "Vis ikonet Lydstyrke på proceslinjen".

På forhånd tak.

Johannes
Avatar billede speedytech Nybegynder
03. november 2004 - 23:29 #1
Højreklik på iconet og vælger -skjul når minineret-
Avatar billede theranger Nybegynder
03. november 2004 - 23:30 #2
Nej, fordi så bliver dét ikon ikke fjernet, men den lidt længere bjælke i selve proceslinjen.
Avatar billede speedytech Nybegynder
03. november 2004 - 23:36 #3
Jeg misforstod.. Måske kan du finde noget her.. http://www.techhit.com/