Avatar billede j.boas Nybegynder
03. november 2004 - 13:56 Der er 4 kommentarer

RCT3 Demo kommer med flg. fejl medd.: Microsoft visual C++

Hjælp!!

Har lige lige downloadet en demo af det nye Roller Coaster Tycoon 3, når jeg forsøger at starte spillet op, kommer den med følgende fejl meddelelse:

Microsof Visual C++ Runtime library
Runtime error

Program: c:\programmer\Atari\Rollercoaster tycoon3demo\RCT3.exe

R6025
-Pure virtual functión call.

Er der nogle der kan forklare mig på godt dansk, hvad det betyder og hvad jeg kan gøre for at få spillet til at køre??

På forhånd tak.

J.boas
Avatar billede kipolaks Nybegynder
03. november 2004 - 14:04 #1
hvilket styresystem bruger du ? har du opdateret servicepack osv. ?
Avatar billede j.boas Nybegynder
03. november 2004 - 14:06 #2
Jeg bruger xp pro og jeg har servicepack2.
Avatar billede kipolaks Nybegynder
03. november 2004 - 14:12 #3
prøv at opdatere til den nyeste version af driver til dit grafikkort.. hvis det er den du allerede har, så prøv at nedgradere.
Avatar billede j.boas Nybegynder
03. november 2004 - 14:18 #4
jeg har været inde og opdatere mit grafik kort, og grundet til jeg gjorde det, var at først fik jeg en fejlmeddelse om at den ikke kunne finde directx9, den havde jeg installeret allerede, men prøvede igen... da det ikke hjalp opdaterede jeg mit grafik kort, og kom da oz videre til en sort skærm med timeglas indtil den nye fejlmeddelse kom. Så hvis jeg nedgradere grafikkortet, vil jeg bare komme tilbage til den første fejl. :o(