Avatar billede snowmaker Nybegynder
02. november 2004 - 09:46 Der er 1 kommentar og
1 løsning

har problemmer med af få det til at vike

jeg har lavet min ejen formularer (forms)

men når jeg siger send gør den ikke en skid.

code :

<td>
                    <form method="post" action="mailto:snow@silks.dk">
                        <p align="left"><font color="#FFFFFF">Udfyld
                        nedenstående. <br>
    <!-- ******************* Real Name Input ********************** -->
                                        </font></p>
                    </form>
                    </td>
                    <td width="46%" height="21">&nbsp;</td>
                    <td width="66%" height="21">
                    <p align="left">&nbsp;</td>
                </tr>
                <tr>
                                            <!-- ******************** Online Name Input ********************** -->
                                            <td width="46%" height="21">
                                            <p align="left">
                                            <font color="#FFFFFF">
                                            <font face="Tahoma" size="2">&nbsp;Dit
                                            navn&nbsp;</font> </font></p>
                                            <p align="left">
                                            <font face="Tahoma" size="2" color="#FFFFFF">
                                            &nbsp;Dit Nick&nbsp; </font></td>
                    <td width="66%" height="21">
                    <p align="left"><font color="#FFFFFF">
                    <input size="30" name="name"> </font></p>
                    <p align="left"><font color="#FFFFFF">
                    <input size="35" name="tag"></font></td>
                </tr>
                <tr>
                                                            <!-- ******************** Age Input ********************** -->
                                            <td width="46%" height="21">
                                            <p align="left">
                                            <font color="#FFFFFF">&nbsp;Alder</font></td>
                    <td width="66%" height="21">
                    <p align="left"><font color="#FFFFFF">
                    <input size="9" name="age"></font></td>
                </tr>
                <tr>
                                            <!-- ******************** Email Input ********************** -->
                                            <td width="46%" height="22">
                                            <p align="left">
                                            <font face="Tahoma" size="2" color="#FFFFFF">
                                            &nbsp;Email Adresse</font></td>
                    <td width="66%" height="22">
                    <p align="left"><font color="#FFFFFF">
                    <input size="34" name="email"></font></td>
                </tr>
                <tr>
                                            <!-- ******************** MSN Input ********************** -->
                                            <td width="46%" height="22">
                                            <p align="left">
                                            <font color="#FFFFFF">&nbsp;MSN-Messenger
                                            Adresse</font></td>
                    <td width="66%" height="22">
                    <p align="left"><font color="#FFFFFF">
                    <input size="34" name="msn"></font></td>
                </tr>
                <tr>
                                            <!-- ******************** Connection Input ********************** -->
                                            <td width="46%" height="22">
                                            <p align="left">
                                            <font color="#FFFFFF">&nbsp;Internet</font></td>
                    <td width="66%" height="22">
                    <p align="left">
                    <font color="#FFFFFF" face="Tahoma" size="3">
                    <select size="1" name="connection">
                    <option selected></option>
                    <option>Cable</option>
                    <option>ADSL</option>
                    <option>Webspeed</option>
                    <option>Andre</option>
                    </select></font><font color="#FFFFFF"> </font></td>
                </tr>
                <tr>
                                            <!-- ******************** Been in a Clan Before Input ********************** -->
                                            <td width="46%" height="22">
                                            <p align="left">
                                            <font color="#FFFFFF">&nbsp;Tidligere
                                            klaner</font></td>
                    <td width="66%" height="22">
                    <p align="left"><font face="Arial, Arial, Helvetica">
                    <font color="#FFFFFF" face="Tahoma" size="3">
                    <select size="1" name="clan_before">
                    <option selected></option>
                    <option>Ja</option>
                    <option>Nej</option>
                    </select> </font><font color="#FFFFFF">
                    <font face="Times New Roman">Hvis ja </font>&nbsp;</font></font><font color="#FFFFFF"><input size="16" name="clan_name"></font></td>
                </tr>
                <tr>
                                            <!-- ******************** Reason to Join Input ********************** -->
                                            <td width="46%" height="22">
                                            <p align="left">
                                            <font face="Tahoma" size="2" color="#FFFFFF">
                                            &nbsp;Hvorfor vil du ind i Angels never
                                            Die &quot;AnD&quot;</font></td>
                    <td width="66%" height="22">
                    <p align="left">
                    <font color="#FFFFFF" face="Tahoma" size="2">
                    <input size="34" name="join_reason"></font></td>
                </tr>
                <tr>
                                            <!-- ******************** Who recommended you? Input ********************** -->
                                            <td width="46%" height="22">
                                            <p align="left">
                                            <font color="#FFFFFF">&nbsp;Hvem fra AnD
                                            har set dig spille</font></td>
                    <td width="66%" height="22">
                    <p align="left">
                    <font color="#FFFFFF" face="Tahoma" size="2">
                    <input size="34" name="recomended_by"></font></td>
                </tr>
                <tr>
                    <td width="46%" height="22">&nbsp;</td>
                    <td width="66%" height="22">&nbsp;</td>
                </tr>
                <tr>
                    <td width="100%" colSpan="2" height="22">
                    <p align="center"><font color="#FFFFFF">
                    <input type="submit" value="Send"></font></td>
Avatar billede snowmaker Nybegynder
02. november 2004 - 09:55 #1
Ups lidt for uover skulige sry

<table id="table7" height="217" cellSpacing="0" cellPadding="0" width="98%" border="1"><tr><td rowspan="10">
<form method="post" action="mailto:snow@silks.dk">
<p align="left">Udfyld nedenstående. <br></p></form>
<p align="left">
<font face="Tahoma" size="2">&nbsp;Dit navn&nbsp;</font> </p>
<p align="left">
<font face="Tahoma" size="2">
&nbsp;Dit Nick&nbsp; </font>
<p align="left"><font color="#FFFFFF">
<input size="30" name="name"></font> </p>
<p align="left"><font color="#FFFFFF">
<input size="35" name="tag"></font><p align="left">
&nbsp;Alder<p align="left"><font color="#FFFFFF">
<input size="9" name="age"></font><p align="left">
                                            <font face="Tahoma" size="2">
&nbsp;Email Adresse</font><p align="left"><font color="#FFFFFF">
<input size="34" name="email"></font><p align="left">

&nbsp;MSN-Messenger Adresse<p align="left"><font color="#FFFFFF">
<input size="34" name="msn"></font><p align="left">
                                            &nbsp;Internetleft">
<font color="#FFFFFF" face="Tahoma" size="3">
<select size="1" name="connection">
<option selected></option>
<option>Cable</option>
<option>ADSL</option>
<option>Webspeed</option>
<option>Andre</option>
</select></font>
                                            <p align="left">&nbsp;Tidligere klaner<p align="left"><font face="Arial, Arial, Helvetica">
<font color="#FFFFFF" face="Tahoma" size="3">
<select size="1" name="clan_before">
<option selected></option>
<option>Ja</option>
<option>Nej</option>
</select></font><font face="Tahoma" size="3"> </font>

<font face="Times New Roman">Hvis ja </font>&nbsp;</font><font color="#FFFFFF"><input size="16" name="clan_name"></font><p align="left">
                                            <font face="Tahoma" size="2">
&nbsp;Hvorfor vil du ind i Angels never Die &quot;AnD&quot;</font><p align="left">
<font color="#FFFFFF" face="Tahoma" size="2">
<input size="34" name="join_reason"></font><p align="left">
&nbsp;Hvem fra AnD har set dig spille<p align="left">

<font color="#FFFFFF" face="Tahoma" size="2">
<input size="34" name="recomended_by"></font><p align="center"><font color="#FFFFFF">
<input type="submit" value="Send"></font><p align="left">&nbsp;</td>
</table>
Avatar billede snowmaker Nybegynder
02. november 2004 - 10:05 #2
har fundet ud af det