Avatar billede stratoboy Nybegynder
09. marts 2001 - 14:50 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Counterstrike/Half-Life

Jeg har på det seneste forgæves forsøgt at spille Counterstrike på min computer. Installationerne fra de forskellige spilleblads-CDrommer jeg har det på, går fint, men det fungerer ikke.

Når jeg starter Counterstrike ved at klikke på genvejen, kommer jeg ind i Half-Life-menuen. I CS-manualen står der at der skulle være et punkt der hedder \"Custom Game\". Det er der ikke. Istedet er der en lille knap oppe i hjørnet hvorpå der står \"Console\". Trykker jeg på den kommer der en fejlmeddelelse frem der lyder: Can\'t load library csstrike/cl_dlls/client.dll

HVAD FANDEN ER DER GALT OG HVAD SKAL JEG GØRE??????

Ps. Ved godt at dette spørgsmål ikke er i den rette kategori, men jeg kunne ikke finde andre.
Avatar billede freeman5 Nybegynder
09. marts 2001 - 14:52 #1
Du skulle nok have valgt : \'Generelt - Fri debat\'!
:-)
Avatar billede stratoboy Nybegynder
09. marts 2001 - 14:53 #2
okay, men hvorfor er der ikke en kategori der hedder \"Spil\"??
Avatar billede freeman5 Nybegynder
09. marts 2001 - 14:55 #3
Det må du ikke spørger mig op !
Send en mail til admin og spørg om det er muligt at få en sådanne kategori ;)
Avatar billede berg Nybegynder
09. marts 2001 - 14:59 #4
Jeg har foreslået sådan en kategori engang:

http://www.eksperten.dk/spm/28140

Admin sagde at den ville blive oprettet...

.:Berg:.
Avatar billede kasseper Nybegynder
09. marts 2001 - 15:00 #5
OK, hvilken version af HL har du....?
Den skal du jo bruge, og den kan du ikke få fra et spilleblad, det er en købe CD....
Har du opgraderet denne til HL 1.1.0.4 ????
Har du en genvej på skrivebordet til HL eller CS, og hvad står der i target på denne genvej ???
Avatar billede stratoboy Nybegynder
09. marts 2001 - 15:10 #6
Min version hedder 1.0, skal den opgraderes??
og i så fald hvordan??
Avatar billede thirdmanonthemoon Nybegynder
09. marts 2001 - 18:14 #7
hey har du begrænsning på din e-mail...hvis ikke kan jeg da sende opgradering af half life og den nyeste verion af csa til dig.....men de fylder en del...
Avatar billede kasseper Nybegynder
10. marts 2001 - 09:34 #8
Ja du skal ha den nyeste version af HL for at køre den nyeste version af CS.
Men du kan downloade det hele, på www.fileplanet.com
Evt. læs flg. spg igennem hvis det gør knuder :
http://www.eksperten.dk/spm/40493

det kan nemli i flere tilfælde være en god ide at ikke at opgradere fra ver 1.0 til 1.1.0.4
men først fra 1.0 til 1.1 også til 1.1.0.1 også til 1.1.0.4.
Og det er ikke pis.....:)
Avatar billede kasseper Nybegynder
10. marts 2001 - 09:37 #9