Avatar billede sv.a Nybegynder
22. oktober 2004 - 17:45 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Ændre opløsning

Hej.

Opløsningen i min IE har pludseligt ændret sig til 800*600.
Hvordan ændre jeg den tilbage til 1024*768?
Avatar billede hexya Nybegynder
22. oktober 2004 - 17:51 #1
Hvis det ikke er selve din skærmopløsning (skærm> egenskaber> Indstillinger> Skærmområde), der har flyttet sig, så er det måske bare IE's værktøjslinie Vis> Tekststørrelse.
Avatar billede hexya Nybegynder
22. oktober 2004 - 17:53 #2
Eller næh, det er måske hjælp til handicappede - forklaring følger
Avatar billede hexya Nybegynder
22. oktober 2004 - 18:04 #3
Selv om jeg næppe tror det er det der er sket så tjek alligevel om Forstørrelsesglasset skulle være blevet aktiveret i Start> Programmer> Tilbehør> HjælpTilHandicappede>

Hvis det er det, så er det fordi TrægeTaster er slået til i Kontrolpanel> HjælpTilHandicappede> Tastaur>
Fjern alle flueben i alle felter - især i TrægeTaster.
Avatar billede sv.a Nybegynder
22. oktober 2004 - 21:07 #4
Hej hexya.
Min skærmopløsning i (skærm> egenskaber> Indstillinger> Skærmområde), er der ikke lavet om på.
MEN!
Det var i IE's værktøjslinie Vis> Tekststørrelse, problemet lå.
Tak for hjælpen.
Avatar billede hexya Nybegynder
23. oktober 2004 - 00:20 #5
Nå det var godt - så er du glad igen :^)
Avatar billede hexya Nybegynder
23. oktober 2004 - 00:23 #6
PS. Gratis Bonus: Det kan være dine fingre smuttede mens du surfede. Ctrl+Scrollhjul (musen) flytter op/ned mellem Tekststørrelserne (i Vis> Tekststørrelse).