Avatar billede s74rfan Nybegynder
12. oktober 2004 - 14:50 Der er 6 kommentarer

Hjælp til FarCry

Hej.
Jeg har installeret FarCry, men når jeg vil ind i det, får jeg denne besked:

Cannot locate the CD-ROM

CD/DVD emulation software has been detected. Please disable all CD/DVD emulation software and re-start the game.

På forhånd tak.
Avatar billede snowball Novice
12. oktober 2004 - 14:52 #1
Hvis du har programmer som Daemon Tools eller Alcohol installeret, så prøv og luk dem inden du starter spillet.
Avatar billede wizaxjb Nybegynder
12. oktober 2004 - 14:53 #2
stop (evt afinstaller) hvad du har installeret af følgende:

Daemon Tools
Alcohol 120% 56%
CloneCD

Huske at sætte antal emulerede drives til 0.

Jeg har hørt en fugl synge om, at man i alkohol kan sætte drevet til at hedde noget andet (istedet for AXD eller hvad det nu hedder), og det skulle hjælpe, men det har jeg ikke afprøvet endnu...
Avatar billede s74rfan Nybegynder
12. oktober 2004 - 16:53 #3
Jeg har CloneCD, CloneDVD, og AnyDVD. Hvor slår jeg det fra i de programmer? De er ikke åbne, og når jeg går ind i jobliste og processer, er der ikke nogle filer som hentyder til nogle af de programmer.
Avatar billede wizaxjb Nybegynder
14. oktober 2004 - 08:32 #4
CloneCD er vist synderen her.

Prøv at afinsstallere den.
Avatar billede s74rfan Nybegynder
24. oktober 2004 - 01:54 #5
har jeg gjort.. men er der ikke en måde hvorpå jeg kan beholde mit clonecd, og stadig spille farcry?
Avatar billede wizaxjb Nybegynder
25. oktober 2004 - 08:11 #6
Du kan nøjes med at deaktivere dit Virtuelle drev i CloneCD.

Alternativt kan du benytte Alkohol 120%, som i mine øjne er 100% bedre.