Avatar billede brandy26 Nybegynder
11. oktober 2004 - 11:37 Der er 4 kommentarer

bundkort / cpu Fejl

jeg kan ikke få dette til at startr det er et Bundkort chaintech 9ejl4 og prosesseren er en intel celron D 2,4GHz RAM er pc 2100 128MB den tænder for det hele men der kommer ikke noget på skærmen det er lige maget om jeg bruger et andet skærmkort det er det samme.
Avatar billede ullidk Nybegynder
11. oktober 2004 - 11:53 #1
Har du sikret dig at RAM sidder ordentlig i?
Avatar billede brandy26 Nybegynder
11. oktober 2004 - 12:00 #2
je og jeg har test med andrer ram
Avatar billede bpv69 Nybegynder
11. oktober 2004 - 12:08 #3
sidder der et lcd display på dit bundkort
hvis ja hvad står der på det?
Avatar billede ullidk Nybegynder
11. oktober 2004 - 12:09 #4
Ok...det er lidt svært at byde på hvad fejlen er, men prøv under alle omstændigheder at sæt værdierne i din BIOS til det minimale og så prøv igen...hvis det virker kan du gradvist "skrue op" for din BIOS og på den måde finde frem til fejlen...