Avatar billede nugie Nybegynder
10. oktober 2004 - 18:42 Der er 8 kommentarer og
2 løsninger

"Toolbar" i bunden af skærm når jeg starter Internet Exploreren

Når jeg åbner min explorer kommer den blå bar op i bunden af skærmen, og jeg ka simpelthen ikke få den væk.

Har prøvet med følgene programmer:
Ad-aware
Spy Sweeper
SpywareBlaster
SpywareGuard

Billed kan ses her: www.daimert.dk/bar.JPG
Avatar billede arlet Juniormester
10. oktober 2004 - 18:49 #1
Hent en hijackthis : http://www.arlet.dk/hjt.htm
Avatar billede arlet Juniormester
10. oktober 2004 - 18:49 #2
Så skal vi nok få den væk
Avatar billede nugie Nybegynder
10. oktober 2004 - 18:53 #3
Her er en log.. ku du evt. kigge lidt på den?

www.daimert.dk/hijackthis.log
Avatar billede arlet Juniormester
10. oktober 2004 - 18:54 #4
Tjekker den nu
Avatar billede arlet Juniormester
10. oktober 2004 - 18:57 #5
Messenger plus 3 er ikke et program jeg kan anbefale, da det lægger skidt og kanel ind på computeren, så fjern det i tilføj/fjern i kontrolpanelet..

Flyt der efter filen Hijackthis til en mappe oprettet kun til den.

Du skal nu til at i gang med at fixe:

Deaktiver systemgendannelse:
http://www.arlet.dk/systemgendannelsen.htm

Kør Hijackthis, scan, sæt flueben ved linierne listet her, luk alle vinduer undtaget Hijackthis, klik på fix checked, luk hijackthis igen.
Dobbelttjek, så alt kommer med.

R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,SearchAssistant = http://www.rbteycjiumvohprpbdlx.com/xGHb2VJ5aaZQvlZFx/eISATp_Z8BBQkpMo3fyRV6ykWNsJhoUm830YNitxFKJj5s.html

O2 - BHO: (no name) - {F7D632BD-5938-7EB9-F8D2-B162F3D8FDDC} - C:\PROGRA~1\MODEAM~1\Hold Idol.exe

--------------------------------------------------------------------

Åbn en tilfældig mappe, klik på Funktioner=>Mappeindstillinger=>Vis.
Fjern flueben ved "Skjul beskyttede operativsystemfiler".
Fjern flueben ved "Skjul filtypenavne for kendte filtyper".
Sæt prik i "Vis skjulte filer og mapper".

--------------------------------------------------------------------

Find og slet manuelt i fejlsikret(f8 ved opstart):

C:\PROGRA~1\MODEAM~1\Hold Idol.exe

Hent og kør denne scanner fra Kaspersky : http://www.arlet.dk/mwti.htm
Slet alt hvad den finder

----------------------------------------------------------

Derefter genstarter du og sender en ny log herind, for at se om vi har fået den helt ren.
Først når din log er endelig godkendt, må du aktiver din systemgendannelse igen.
Avatar billede nugie Nybegynder
10. oktober 2004 - 19:23 #6
Så har jeg gjrot det.... ny log:
www.daimert.dk/hijackthis2.log
Avatar billede arlet Juniormester
10. oktober 2004 - 20:05 #7
Så skulle search baren være forsvundet*S*

Så er du ren og kan aktiver din systemgendannelse igen

For at beskytte dig mod snavs har jeg lavet en sikkerhedspakke,
som du kan hente her : www.arlet.dk/pakke.htm
Avatar billede nugie Nybegynder
10. oktober 2004 - 20:30 #8
1000 tal ska du ha... Og ja, den search bar er væk!...

Du har fuldt ud fortjent de point!
Avatar billede wimmer Nybegynder
13. oktober 2004 - 17:21 #9
ja gu har han det thanks buddy... har allerede anbefalet din side til flere med spy-ware probs :D keep up the good work buddy!!!
Avatar billede arlet Juniormester
13. oktober 2004 - 17:24 #10
Wimmer -> Tak for roserne

Bliv bare ved med at anbefal den*S*