Avatar billede mads111 Nybegynder
26. september 2004 - 20:16 Der er 6 kommentarer

3-mobil med andet abonnement?

Hej.
Jeg har fået tilbudt at købe en NEC616V (3-mobil) af en ven, men ønsker ikke PT. at have et 3-abonnement. Mit spørgsmål er så, om mit Tellmore simkort (som køre på TDC's netværk) vil fungere i en 3-mobil? Selvfølgelig har jeg ikke mulighed for at videosamtale, men ellers?
Avatar billede leggodt Nybegynder
26. september 2004 - 22:18 #1
nope ... ikke uden at du får låst den op.
Hvis den har kørt over 12 mdr. kan du få det gjrot gratis, eller koster det kassen (ca. 2000)
Avatar billede mads111 Nybegynder
26. september 2004 - 22:22 #2
Ja det ved jeg, men der er kun 1½ måned tilbage (den er købt i maj) til den kan låses op, ikke?
Avatar billede leggodt Nybegynder
26. september 2004 - 22:45 #3
nej desværre skal der gå et år.
du kan opsige dit abonnement efter ½ år, men de låser den ikke op før den er 1 år gammel ?
Avatar billede mads111 Nybegynder
27. september 2004 - 08:12 #4
Hvorfor 1 år? Det pleger da med alle andre mobiler at være efter 1/2 år??
Avatar billede stussy Nybegynder
27. september 2004 - 12:25 #5
(hopper lige ind)

Rigtigt nok, men netop 3 mobil har fået en speciel tilladelse, så de kan låse i 12 mdr. (desværre)
Avatar billede bb_maze Nybegynder
27. september 2004 - 13:31 #6
Men kig her: http://www.eksperten.dk/spm/544037 <- Der står hvordan du låser den op så du kan bruge andre sim-kort!

Hygge