Avatar billede jakwag Nybegynder
24. september 2004 - 15:22 Der er 1 kommentar og
2 løsninger

Minimer knap på projector

Hovsa!

Nu har jeg Director MX 2004 og pludselig kan man ikke minimere mine projectorer længere. Minimer knappen er inaktiv. Hvor laver man den indstilling henne?

Jakob
Avatar billede mvpmedia Nybegynder
30. september 2004 - 10:21 #1
du går hen og vælger movie, og vælger så fanebladet display templates, her kan du slå det hele til...
Avatar billede mvpmedia Nybegynder
30. september 2004 - 10:25 #2
glem det med movie, du skal bare trykke på stage og så vælge display templates, som ligger lige ved siden af movie
Avatar billede jakwag Nybegynder
05. april 2005 - 10:47 #3
: )