Avatar billede rdnhc Nybegynder
21. september 2004 - 09:18 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Flytning af debitorkonto med historik

Jeg har en debitor i Navision C5 2.1 og den har fået igen en nyt telefonnummer. Alle vores kunde bliver registreret under telefonnummer så det er nemt at finde.

Er det muligt at flytte en debitor fra en konto (f.ex 12345678) til en anden konto (f.ex 87654321) uden at man skal oprette en ny debitorkonto og tabe historik omkring ordre og faktura

Hvis ja, hvordan gør man det? Jeg har prøvet at rette i nummeret men det bliver ikke gemt.

Mange tak

Richard
Avatar billede Slettet bruger
21. september 2004 - 09:32 #1
Debitor-periodisk-ændre kontonummer. Denne kørsel gør det du ber om
Avatar billede rdnhc Nybegynder
21. september 2004 - 11:30 #2
Tak for det. Men nu har jeg en problem til. Hvad vis der er 2 kontonummer som skal blive til en enkelt? Navision fortæller at konto allerede eksisterer og stopper kørsel
Avatar billede Slettet bruger
21. september 2004 - 11:30 #3
Det kan du ikke!!
Avatar billede rdnhc Nybegynder
21. september 2004 - 12:05 #4
Så siger jeg tak igen.