Avatar billede NeroBan Novice
20. september 2004 - 18:24 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Hvor indsættes target i denne form

Hej

Jeg har indsat et script i body der linker til et program
som styrer min menu med undermenuer. Mit problem er at jeg ikke
kan linke hen til mine billeder, kun hvis den åbner op i nyt billede, men det skal videre til main destinationen.

Sådan ser det ud nu, er der nogen der kender noget til dette?

Menu1=new Array("STARTSIDE","startside.html","",0,20,138);

Menu2=new Array("FAMILIE","","",3);
    Menu2_1=new Array("BILLEDER","","",6,20,150);
        Menu2_1_1=new Array("ITALIEN 2003","Familie/italien2003/italien2003.html","",0,20,162);
        Menu2_1_2=new Array("BARCELONA 2004","Familie/barcelona/barcelona.html","",0);
        Menu2_1_3=new Array("PARIS 2004","Familie/paris/paris.html","",0);
        Menu2_1_4=new Array("BRIAN 30 ÅR","venner/brian30aar/brian_30aar.html","",0);
        Menu2_1_5=new Array("KROATIEN 2004","Familie/kroatien/kroatien.html","",0);
        Menu2_1_6=new Array("UNGARN 2004","Familie/ungarn/ungarn.html","",0);
    Menu2_2=new Array("VIDEOER","","",0);
    Menu2_3=new Array("HISTORIER","","",0);
Avatar billede oskar Nybegynder
20. september 2004 - 23:33 #1
Det ville være nemmere hvis vi vidste hvad det er for et script du har brugt. Der hører garanteret en eller flere .js filer til.

Har du prøvet at skrive target i den tomme variabel lige efter linket?
Avatar billede NeroBan Novice
20. september 2004 - 23:55 #2
præsis hvor mener du?

Og ja der er 2 js filer, men jeg har ikke forstand på det
mit program har jo bare lavet det
Avatar billede oskar Nybegynder
21. september 2004 - 10:26 #3
Menu2_1_1=new Array("ITALIEN 2003","Familie/italien2003/italien2003.html","TARGET=main",0,20,162);
eller hvad din main nu hedder.

Jeg kender intet til Frontpages måde at lave js-filer, men så vidt jeg husker er de ikke nemme at finde rundt i. Du kan eventuelt åbne dem i notepad, måske er der noget gennemskueligt i en af dem.
Avatar billede NeroBan Novice
21. september 2004 - 16:53 #4
Det er det samme som står i notepad, men måske at det har noget at gøre med at jeg har lavet min side med iframes? Men ellers skal du have tak for hjælpen, jeg må bare finde mig en anden løsning?
Avatar billede NeroBan Novice
21. september 2004 - 16:54 #5
forresten din opstilling virker ikke! men det var også der jeg regnede med at du mente jeg skulle indsætte!
Avatar billede NeroBan Novice
22. september 2004 - 16:37 #6
Hej igen oskar.
Nu har jeg fundet ud af hvad mit script det er:
<script type='text/javascript'>
</script>

        <script type='text/javascript' src='menu/exmplmenu_var.js'></script>
        <script type='text/javascript' src='menu/menu_com.js'></script>
        <noscript>Your browser does not support script</noscript>

Det er iframes jeg bruger har du nu nogen ide om hvor jeg skal indsætte target nu?

Mvh. b.e.h.
Avatar billede NeroBan Novice
22. september 2004 - 23:23 #7
nå jeg fandt selv ud af det, man retter det i en af .js filerne
men ellers tak for hjælpen
Avatar billede oskar Nybegynder
23. september 2004 - 10:44 #8
Det var jo det jeg skrev til dig i mit allerførste indlæg.