Avatar billede xp_morten Nybegynder
17. september 2004 - 07:59 Der er 5 kommentarer

Vil ikke boot

Jeg har lavet en diskcopy med Ghost 9. Efter alle regler osv.....

Men når jeg sætter den nye disk til master og starter, går den ikke igang
med at indlæse windows xp pro ? Den gir bare et hug i diskettedrevet,
og står stille ???

Hvad kan der være galt.... Kan jeg evt. rette fejlen. Jeg har jo stadig den gamle
disk med det originale på ?
Avatar billede peet-49 Novice
17. september 2004 - 08:20 #1
Er diskene jumpet ens?
Avatar billede xp_morten Nybegynder
17. september 2004 - 08:22 #2
Den originale var master og kopien var slave. De sad må samme ide.
Så fjerne jeg den originale og satte den nye som master !!!
Avatar billede peet-49 Novice
17. september 2004 - 08:59 #3
Du skal bruge ghost (advanced) til det.
Avatar billede xp_morten Nybegynder
17. september 2004 - 09:28 #4
Ikke forstået - jeg har da haft mulighed for at vælge disken som master partion eller hvad det hedder.
Hvad skal jeg kunne i advance - som ville ændre det jeg har lavet ?
Avatar billede xp_morten Nybegynder
29. september 2004 - 07:49 #5
Forfra - der var ikke anden udvej !!!