Avatar billede xizang Nybegynder
16. september 2004 - 13:27 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Driver til nvidia geforce 420 go

Hej

Skal have opdateret min driver til mit grafikkort

Det er et geforce 420 go

Kan jeg bare bruge alm geforce driver eller skal der er en specielv driver til bærbare computere
Avatar billede freehelp Praktikant
16. september 2004 - 14:20 #1
Avatar billede xizang Nybegynder
16. september 2004 - 14:47 #2
Den driver er fra febuar 2003, er der ikke kommet en nyere ?
Avatar billede freehelp Praktikant
16. september 2004 - 14:48 #3
Så er den på den side - tjek evt www.nvidia.com
Avatar billede xizang Nybegynder
16. september 2004 - 20:20 #4
Nvidia.com har kun drivere til deres "normale" grafikkort - ikke mobile- der står på deres side man skal hente drivere fra producenten af ens system..

Fatter det ikke helt, men jeg kan ikke forstå de ik har lavet en opdatering af ders mobile driver siden febuar..
Avatar billede freehelp Praktikant
17. september 2004 - 09:13 #5
Sådan er det tit med mobile drivers
Avatar billede freehelp Praktikant
01. januar 2005 - 18:19 #6
Mon ikke du snart kunne finde udaf at få smidt feedback her, eller få spørgsmålet lukket!?
Avatar billede xizang Nybegynder
01. januar 2005 - 18:31 #7
Hej, jeg fandt aldrig nogen løsning..

Hvordan lukker jeg et topic ? , har en del jeg ska ha lukket
Avatar billede freehelp Praktikant
01. januar 2005 - 18:32 #8
Avatar billede xizang Nybegynder
01. januar 2005 - 18:35 #9
Så er her lukket :) - svaret et vel at der ikke er nogen ny driver