Avatar billede moestrup84 Nybegynder
14. september 2004 - 23:30 Der er 3 kommentarer

hjælp med internet forbindelsen

Hjælp

vi sidder lige nu 2 på nettet og kan ikke koble den 3 til den reager slet ikke den er forbundet og tilkoblet hubben og den har lan forbindelse... men det vil ikke gå online...
hvad skal jeg gører.. vi kører med automatisk ip på alle 3....
Avatar billede mrmox2 Nybegynder
15. september 2004 - 01:30 #1
det er med meget stor sikkerhed fordi I kun har to dynamiske IP-adresser fra jeres udbyder. I må vente til de bliver releaset (kan nogle gange ses med start-kør-cmd og ipconfig /all) eller købe en router i morgen :-)
Avatar billede moestrup84 Nybegynder
15. september 2004 - 02:02 #2
det er underordnet om den er alene på så virker den stadigvæk ikke... så har ikke noget med ip at gører
Avatar billede mrmox2 Nybegynder
15. september 2004 - 12:49 #3
er den sat til at hente IP automatisk
tjek evt den her: http://www.tiscali.dk/help/adslplus/connection/article.jsp?content=104680