Avatar billede BIRGER Seniormester
12. september 2004 - 17:00 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Fejlmed. i kode vbSript

Jeg får en fejlmed..i denne kode  linie 4  ..jeg tror at jeg har stirret mig blind på den...den kan ikke finde objektet vare..er jeg kommet til at slette den først?

Dim appACC
Set appACC = GetObject("c:\dokumenter\kartoteker.mdb")
appACC.DoCmd.DeleteObject acTable, "vare"
appACC.DoCmd.TransferDatabase acImport, "Microsoft Access", "c:\kartoteker.mdb", _
    acTable, "vare","vare",  False
set appACC = Nothing

msgbox "Kopiering udført"
Avatar billede powell Nybegynder
13. september 2004 - 08:31 #1
Hvad er det du helt præcis ønsker rutinen skal gøre? Det lader til du ikke for fat i dit kartotek! Hvad ligger der i din acTable?
Avatar billede medions Nybegynder
13. september 2004 - 17:17 #2
Prøv lgie sådan her:

Dim appACC
Set appACC = GetObject("c:\dokumenter\kartoteker.mdb")
appACC.DoCmd.DeleteObject acTable, "vare"
appACC.DoCmd.TransferDatabase acImport, "Microsoft Access", "c:\kartoteker.mdb", &_
    acTable, "vare","vare",  False
set appACC = Nothing

msgbox "Kopiering udført"

Eller sådan her

Dim appACC
Set appACC = GetObject("c:\dokumenter\kartoteker.mdb")
appACC.DoCmd.DeleteObject acTable, "vare"
appACC.DoCmd.TransferDatabase acImport, "Microsoft Access", "c:\kartoteker.mdb", acTable, "vare","vare",  False
set appACC = Nothing

msgbox "Kopiering udført"

//>Rune