Avatar billede kridley Nybegynder
10. september 2004 - 18:23 Der er 2 kommentarer

ASP.NET Mobile - variable problem

Hej Eksperter,

Jeg udvikler en ASP.NET Mobile Controls applikation.

Jeg har en aspx fil med underliggende c# kode.
Jeg har en String firstEventMethod i c# klassen.
Jeg har en to EventListener metoder i c# klassen som lytter på to List objekter i to forskellige Forms.
Jeg vil gerne have en String værdi fra den første Eventlistener metode med over i den anden Eventlistener metode.
Problemet er at min firstEventMethod String "mister" sin værdi når jeg kommer frem til Eventlistener metode nr. 2.

Er der nogle som kan hjælpe?
Avatar billede pniels12 Nybegynder
29. september 2004 - 21:41 #1
Du skal gemme din streng på det object som indeholder eventhandleren og hvis det ikke er samme object, kan du lave en static member (en klasse attribut).

Dette gøres ved at skrive:
public static string s;

Denne kan du så tilgå fra begge dine eventhandlers.
Avatar billede kridley Nybegynder
01. oktober 2004 - 13:04 #2
Tak for det! Alletiders