Avatar billede swamboo Seniormester
09. september 2004 - 22:13 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Request en form.

Input med disse linier:
<TABLE>
<TR>
    <TD><%response.write"Navn: "%></TD>
    <TD><input type="text" name="navn" size="28" value=""></TD>
</TR>
<TR>
    <TD><%response.write"E-mail: "%></TD>
    <TD><input type="text" name="e-mail" size="28" value=""></TD>
</TR>
<TR>
        <TD COLSPAN="2" ALIGN="center"><FONT class= "klein">&Oslash;nskes sagen behandlet seri&oslash;st, husk at notere e-mail og navn!</FONT>
</TD>
</TR>
<tr>
                  <td colspan="2"><font size="1">
                    <textarea name="textarea" cols="40" rows="5" wrap="VIRTUAL"></textarea>
                  </td>
</tr>
</TABLE>

Hvorfor kan jeg ikke udskrive felterne sådan her??

<%
if request("Helle")<>"" then response.write "Helle: " & request("helle")
if request("bestyr")<>"" then response.write "Bestyrelsen: " & request("Bestyr")
if request("formand")<>"" then response.write "Formanden: " & request("formand")
if request("web")<>"" then response.write "webmaster: " & request("web")
if request("e-mail")<>"" then response.write "E-mail: " & request("e-mail")
if request.form("navn")<>"" then response.write "Navn: " & request("Navn")
if request("Textarea")<>"" then response.write "Text: " & request("Textarea")
Avatar billede swamboo Seniormester
09. september 2004 - 22:15 #1
Undskyld - jeg kan ikke udskrive med disse linier:
if request("e-mail")<>"" then response.write "E-mail: " & request("e-mail")
if request("navn")<>"" then response.write "Navn: " & request("Navn")
if request("Textarea")<>"" then response.write "Text: " & request("Textarea")
%>
Avatar billede eagleeye Praktikant
09. september 2004 - 22:17 #2
Har du en <form> tag?
<form action="fil.asp" method="post">

og en </form> som slutter formen af?
Avatar billede thesurfer Nybegynder
09. september 2004 - 22:19 #3
Husk at bruge en <input type="submit" value="Send Oplysninger">

Dvs, "submit" i stedet for "button".
Avatar billede swamboo Seniormester
09. september 2004 - 22:20 #4
SUK!!!!!
JA, jeg havde glemt at sætte disse linierne ind i <form>'en...

Sender du et svar...  ;-)  Jeg skal vist til at i seng - jeg må været træt...
Avatar billede eagleeye Praktikant
09. september 2004 - 22:20 #5
Ok ;)
Avatar billede swamboo Seniormester
09. september 2004 - 22:31 #6
Men nu jeg har dig - du skal vel gøre lidt for dine point  ;-)

Kan du ikke fortælle mig hvordan jeg undgår at e-mail feltet altid får en klam gul farve - eller er det mig der har spas med en css??
Avatar billede luis_garcia Nybegynder
09. september 2004 - 22:34 #7
Hvad med "Riiiiiiiiiiiiiiiiiiiiibs! <enter> Banana!
Avatar billede eagleeye Praktikant
09. september 2004 - 22:35 #8
Så vidt jeg kan se er der ikke noget i det kode som skulle gøre det bliver gult. Det lyder som css problemer. Er det kun email ikke navn som er samme input type? Det lyder noget underldit.
Avatar billede swamboo Seniormester
09. september 2004 - 22:49 #9
Det er ikke noget css. Hvis jeg f.eks går ind på min vinduespudsers side www.pudser.dk og klikker på Kontakt er e-mail feltet også gult... Er det også sådan hos dig??
Avatar billede swamboo Seniormester
09. september 2004 - 22:50 #10
Avatar billede eagleeye Praktikant
09. september 2004 - 22:51 #11
Nej de er hvide.
Avatar billede swamboo Seniormester
09. september 2004 - 22:52 #12
OK - så er det min pc der har spads...

Tak for hjælpen...
Avatar billede eagleeye Praktikant
09. september 2004 - 22:52 #13
Tror du ikke det er noget du har fået sat op i browseren så?
Avatar billede eagleeye Praktikant
12. september 2004 - 02:07 #14
Angående de gule felter så se her, der en som har samme problem: http://www.eksperten.dk/spm/538633