Avatar billede cyber_freak Nybegynder
02. marts 2001 - 10:23 Der er 7 kommentarer og
5 løsninger

MEGAproblem med ADSL

jeg bor lidt ude for holbæk (sjælland)
jeg kan ik få ADSL, fra TeleDanmark, fordi vi bor for langt fra serveren, er der andre der handler med ADSL.....jeg vil ha ADSL
mine point går til den person, der kan hjælpe mig med at få ADSL.....
eller er det umuligt for mig at få ADSL
Avatar billede cyber_freak Nybegynder
02. marts 2001 - 10:24 #1
har prøvet cybercity
Avatar billede limemedia Nybegynder
02. marts 2001 - 10:25 #2
prøv de forskellige med dit tlf nr... mobilix, bredbåndsbolaget m.v. Ellers bliver du nødt til at vente på Sonofon\'s FWA :)
Avatar billede jimsim Nybegynder
02. marts 2001 - 10:27 #3
En lille oversigt her: http://www.xdslinfo.dk/index_test.htm
Så må vi x\'se fingere for, at din central snart bliver klar...
Avatar billede snowball Novice
02. marts 2001 - 10:27 #4
Avatar billede handmade Nybegynder
02. marts 2001 - 10:30 #5
Sådan som betingelserne for at få ADSL er lige nu, kan du ikke få ADSL hvis Tele Danmark afviser det. Der er en svag mulighed for, at evt. Mobilix kan tilbyde ADSL på din existerende linje, men det kræver, at Mobilix har installeret udstyr på den central du tilhører. Tjek det her: www.blivklogere.dk
Avatar billede ironlevy Nybegynder
02. marts 2001 - 10:36 #6
ljweb -- Har du en url til bredbåndsbolaget?
Avatar billede cyber_freak Nybegynder
02. marts 2001 - 10:37 #7
hmm...mobilix(ukendt)
World Online (ik endnu)
TeleDanmark (ukendt)
InterNord (aldrig)
CyberCity (Klar)

MEN:der er ik nok RÅ KOBBER i jeres jord
Avatar billede cyber_freak Nybegynder
02. marts 2001 - 10:45 #8
flytte sq snart hjemmefra :-(
Avatar billede hansen2000 Nybegynder
02. marts 2001 - 11:33 #9
Hvis du har fået et nej fra TDK(TDC), så kan du ikke få standart ADSL, da det er dem der hoster kablerne.

Jeg har igen anelse om hvor fanden Holbæk er, men hvis du vil betale pengene for en god forbindelse, så kan du prøver nogle af de der \"sattelit\"-forbindelser.
Det koster ca. 2.500kr at købe \"modem\'et\" og så koster det 500-700kr om måneden. Så får du en 2Mb-forbindelse.

Jeg ved godt hvordan du føler :_> - på Nørrebro(Københavnstrup) er der 10Mb-forbindelse, jeg overvejer at flytte derud, fordi det kun koster 50kr/måneden!

HANSEN2k
Avatar billede cyber_freak Nybegynder
02. marts 2001 - 11:48 #10
hmmm...cybercity har lige ringet og sagt at jeg muligvis kan få det hos dem alligevel
Avatar billede mmp Nybegynder
02. marts 2001 - 11:56 #11
TDK siger, at 80% af landet vil være dækket om et års tid. Hvis TDK ikke kan tildele kobber, så er der ingen mulighed hos dig i Holbæk....
Avatar billede hansen2000 Nybegynder
02. marts 2001 - 19:06 #12
Det er ligemeget hvad CC eller WOL siger!

TDC styrer alt! - og det er noget lort!

Well....en af mine venner ventede 3måneder, efter at have skrevet en aftale med CC, på at få at vide at de ikke kunne levere! - Det er kun TDC, som gider at levere til alle. Det er CC og WOL, som skal betale ekstra hvis det skal ud til Holbæk og det kan nogle gange slet ikke betale sig.

HANSEN2000