Avatar billede itlaerling Nybegynder
08. september 2004 - 14:41 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

PCI-X standard

Findes der PCI-X 5V slot's.

Jeg har en mega diskution med en leverandør i mit firma og de påstår at deres alm. 5V pci kort er kompatible med PCI-X slot men det kan jeg ikke få til at passe da PCI-X tilsyneladene altid kræver 3,3V eller tager jeg fejl.

Mvh. Allan Hansen
Avatar billede belle Nybegynder
08. september 2004 - 16:50 #1
http://www.interfacebus.com/Design_Connector_PCI_X.html
her står der meget tydeligt at pci-x IKKE understøtter standard pci 5v.
Avatar billede itlaerling Nybegynder
08. september 2004 - 17:25 #2
Takker fedt link :)
08. september 2004 - 19:15 #3
Enig fedt link. Og korrekt PCI-X undersøtter ikke 5V.
PCI-X understøtter kun 3,3V og UNIVERSEL!! kort
Universel PCI Card, er PCI kort, der Kan køre både 5 V og 3,3 V.
Såeeh måske er din leverandør ikke helt forkert på den, de skal nok bare formulere det på en anden måde :)
Avatar billede belle Nybegynder
08. september 2004 - 23:06 #4
lukker du så spørgsmålet??