Avatar billede patrickbateman Nybegynder
08. september 2004 - 10:25 Der er 2 kommentarer

Problem med Mozilla browser

Hej med jer,

På min web side www.patrick-bateman.dk bliver html filer loadet ind i et vindue, når man klikker på menu teksten. Det virker helt fint i IE, men ikke i Mozilla, hvor vinduet med indhold bare er tomt.

Hvordan kan det være og hvordan får jeg det til at virke?

En anden ting er at det ikke virker med php filer. Hvis jeg prøver med en php fil istedet for en html fil, så kommer der heller ikke noget indhold, hvad er grunden til det?

med venlig hilsen
Patrick Bateman
Avatar billede roenving Novice
08. september 2004 - 12:16 #1
Fordi dit ellers ganske gode script fra Dan Steinman er forældet, da det går ud fra, at den eneste browser i verden ud over IE er Netscape 4, som bekendt er død !-)

-- Prøv simpelthen at bruge en iframe i stedet !-)
Avatar billede patrickbateman Nybegynder
08. september 2004 - 12:19 #2
Okay, det har du sikkert ret i. Jeg fandt nogle links til gode tutorials andetsteds her på sitet, som jeg vil tage et kig på, og så ellers opbygge det over iframe som du skriver.