Avatar billede dk_gryf Nybegynder
01. september 2004 - 19:04 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Hjælp søges til, at ændre en header.swf med et anden baggrundsbil

Hej
Jeg har brug for hjælp til, at få ændret en header.swf fil med et andet billede.
Kan nogen hjælpe mig og hvordan gør vi??

Mvh
Mogens
Avatar billede kragekjaer Praktikant
01. september 2004 - 19:06 #1
Du ændrer den bare i kildefilen.
Avatar billede dk_gryf Nybegynder
01. september 2004 - 19:27 #2
Og hvad er så det?
Avatar billede per-olof Nybegynder
01. september 2004 - 20:24 #3
*.fla filen
Avatar billede dk_gryf Nybegynder
02. september 2004 - 08:51 #4
Jamen det er da vældig fint bare at skrive "du ændrer den bare i kildefilen" - specielt når man ikke har set/rørt ved den slags før.
Det ville være mere relevant at skrive hvordan man så gør det!!
Avatar billede michaelashken Nybegynder
02. september 2004 - 09:42 #5
Når man arbejder med Flash så har man som regel to filer. En arbejdsfil: minFil.fla og en låst og krypteret fil: minFil.swf.

Hvis du kun har minFil.swf er der desværre ikke så meget at gøre.
Avatar billede kragekjaer Praktikant
02. september 2004 - 12:18 #6
...med mindre billedet hentes udefra....I så fald ændrer du bare billedet.
Avatar billede dk_gryf Nybegynder
03. september 2004 - 11:27 #7
Jeg har begge filer og skal have et ny billede istedetfor det bestående.
Avatar billede per-olof Nybegynder
03. september 2004 - 12:40 #8
Åbne *.fla filen, Tast Ctrl L så kommer dit library frem Der finder din billede som skal utskiftes Højer mus proporities Update Billedet bør vare samme størrelse som orginal Størrelsen ser du i Bitmap proporities
Avatar billede per-olof Nybegynder
03. september 2004 - 12:42 #9
Import såklart
Avatar billede dk_gryf Nybegynder
22. september 2004 - 19:49 #10
Jeg har selv klaret det