Avatar billede ixus Nybegynder
31. august 2004 - 15:14 Der er 3 kommentarer og
3 løsninger

FRM - SQL-søgeteknik

Hvad er det for en hemmelig ting? Manualen nævner intet om hvad det præcist går ud på - har funktionen nogen forbindelse til den ustyrlige F4-søgning?
Avatar billede Broholm Novice
31. august 2004 - 19:40 #1
Det bruges kun i XAL på Oracle så det er ligemeget hvad den gør :-)
Avatar billede Broholm Novice
01. september 2004 - 13:20 #2
Men nej... Det har ikke noget med F4 at gøre. Det har noget at gøre med hvordan den skal hente posterne til blokken, når det er på Oracle. Om den skal hente alle poster, som passer i indekset med det samme, eller om den skal hente et skærmbillede ad gangen.
Avatar billede ixus Nybegynder
01. september 2004 - 13:30 #3
Nå det er sikkert meget smart :).

Ekstra spørgsmål - hvorfor er der forskel på F4 afhændigt af hvilket login man bruger? F.eks. er mit login hårdt ramt - der har jeg kun 4 felter at søge på, nummer + 3 enum felter. Stort set alle andre har samtlige felter der indgå i de aktive indeks. Så kan man føle sig uden for fælleskabet.
Avatar billede Broholm Novice
01. september 2004 - 23:24 #4
Det skal der ikke være forskel på. Jeg ved ikke hvad der er gået galt i din installation.

Prøv alt eksportere formen og paste indholdet her...
Avatar billede janborup Praktikant
02. september 2004 - 10:17 #5
Hej

Prøv evt. den en enkelt løsning, simpelthen at slette dine bruger tilretninger på formen med Ctrl+F9.

Mvh.

Jan Borup Coyle
Avatar billede ixus Nybegynder
09. september 2004 - 15:16 #6
Jeg har fået et tip om at slette c5direct.sys og c5util.usr, hente en ren c5direct.sys ind, og multiimport hele baduljen igen. Det skyldes sandsynligvis jeg lavede en bøf tidligere, hvor jeg fjernede et felt - dermed har alle resterende felter efter det felt, fået et nyt nummer = gris.