Avatar billede prankster4real Nybegynder
29. august 2004 - 23:30 Der er 5 kommentarer

ukendt fejl melding!!

Når jeg installere office 2003 på min computer, efter at have opdateret denne med windows xp pro. melder min computer at programet ikke er kombatibelt med styre systemet!!??
Er der forskellige office pakker til de to styresystemer
xp home
eller
xp pro???

Da jeg bare havde home edition var der ingen problemer!!
Har også prøvet at afinstallere hele programmet, og har også prøvet bare at opdatere fra office 2000!!
Avatar billede leif Seniormester
30. august 2004 - 08:49 #1
:-( Lyder strange. Har du fået installeret SP2 ?
Avatar billede prankster4real Nybegynder
30. august 2004 - 14:40 #2
Hvor kan jeg tjekke det??
Avatar billede prankster4real Nybegynder
30. august 2004 - 15:10 #3
har været inde og se om jeg kan hente det, men det bliver først frigivet til den danske version i september!
Avatar billede leif Seniormester
30. august 2004 - 20:38 #4
Der er ikke forskellige pakker til XP home og XP pro, men et råd, tror det bedste du kan gøre er at kontakte Microsoft på tlf. 44 89 01 00 og høre om de har en meget god idé. Jeg må indrømme at jeg er blank !
Avatar billede prankster4real Nybegynder
30. august 2004 - 21:59 #5
hvis hotline nr er det??
ikke så smart hvis det er en kraket version af win???????