Avatar billede downloadcentral.dk Nybegynder
27. august 2004 - 21:09 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

link iblandt MySQL-forespørgsler

Hej,

Jeg vil gerne have et link på alle info og download-sider ( som denne: http://www.downloadcentral.dk/file.php?fileid=464 ) lige over Opdateret. Problemet er at jeg ikke kan finde ud af hvordan jeg skal integrere det i koden. Jeg har prøvet at skrive selve linket i header0.php og også som en require, men jeg får bare fejlmeldinger tilbage?

Relevant kode:

  if ($extended) {
    $html .= '<table>

------> <tr><td>Anbefal: </td><td>'require('recommend.php')'</td></tr> <-------

<tr><td>Opdateret: </td><td>'.date('j/n Y', $file['timestamp']).'</td></tr>
<tr><td>Størrelse: </td><td>';

    if ($file['filesize']>0) {
      $html .= round($file['filesize']/1048576.0, 2).' MB';
    } else {
      $html .= 'Ukendt';
    }

    $html .= '</td></tr>
<tr><td>Producent: </td><td>'.htmlspecialchars($file['producent']).'</td></tr>
<tr><td>Type: </td><td>';

    // Kig om urlen slutter med et punktum og ét eller flere tegn, som enten er bogstaver, tal eller "_"
    preg_match('/\.([a-zA-Z0-9_]+)$/', $file['url'], $match);

    // Gem denne slutning i $type
    $type = @$match[1];

    // Tjek om den type er defineret
    if (isset($filtyper[$type])) {
      $html .= htmlspecialchars($filtyper[$type]);
    } elseif($type===null){
      $html .= 'Ukendt';
    } else {
      $html .= 'Ukendt ('.$type.')';
    }

    $html .= '</td></tr>
</table>
';
  }

Håber nogen kan hjælpe!
Avatar billede mandalae Nybegynder
27. august 2004 - 23:06 #1
------> <tr><td>Anbefal: </td><td>'require('recommend.php')'</td></tr> <-------

Den linje er i hvert fald ikke god :p

Jeg kan foreslå at du skriver:

------> <tr><td>Anbefal: </td><td>'; require('recommend.php'); echo '</td></tr> <-------

men det kan også være det ville virke med:

------> <tr><td>Anbefal: </td><td>'.require('recommend.php').'</td></tr> <-------
Avatar billede downloadcentral.dk Nybegynder
28. august 2004 - 15:38 #2
Det virker godt nok, men nu bliver tablen ødelagt. Den flytter rundt på teskten og noget af det kommer helt øverst på siden nu??

Men uden '; require('recommend.php'); echo ' ser det rigtigt nok ud. Den nederste virker ikke, det har jeg selv prøvet :)
Avatar billede mandalae Nybegynder
28. august 2004 - 16:39 #3
Hmm prøv at bruge include('recommend.php') i stedet for require :)

igen...ikke sikker på det virker men det er da et bud :)
Avatar billede downloadcentral.dk Nybegynder
28. august 2004 - 17:05 #4
Hehe vi prøver
Avatar billede downloadcentral.dk Nybegynder
28. august 2004 - 17:05 #5
Stadig ------> <tr><td>Anbefal: </td><td>'; include('recommend.php'); echo '</td></tr> <------- ?
Avatar billede downloadcentral.dk Nybegynder
28. august 2004 - 17:08 #6
Samme problem stadig.. Tablen bliver lagt helt øverst på siden og nogle af de andre bliver blandet sammen - totalt underligt?
Avatar billede mandalae Nybegynder
28. august 2004 - 18:28 #7
hmm hvad er der i den recommend fil? det kunne lyde som om der måske er en table der ikke bliver afsluttet helt korrekt :)
Avatar billede downloadcentral.dk Nybegynder
28. august 2004 - 20:21 #8
Yeah recommend.php er bare: <a href="http://www.downloadcentral.dk/cgi-bin/birdcast.cgi" title="Anbefal denne download til en, eller flere venner.">Send til en ven</a>
Avatar billede downloadcentral.dk Nybegynder
03. januar 2005 - 08:01 #9
Det kom aldrig til at virke :o(