Avatar billede thorolf15 Nybegynder
20. august 2004 - 10:52 Der er 2 kommentarer

Sync IPAQ4150 med ericsson T610

Leder efter et program til min IPAQ4150, saa jeg kan syncronisere den med min Ercisson T610. Ved ikke om det kan lade sig goere, men vil gerne synkronisere kalender, contacts, osv. Burde kunne lade sig goere siden begge enheder er outlook kobatible.
Avatar billede bernie Nybegynder
21. august 2004 - 13:16 #1
jeg har en ipaq2210 og en t630 som jeg kan sync via ir/bluetooth så jeg på min ipaq kan hente billeder og lyd og andre ting ned fra t630
Avatar billede thorolf15 Nybegynder
24. august 2004 - 05:56 #2
Det kan jeg ogsaa fint... Det jeg vil er at synkronisere mine kontakts, kalender, saa der ikke er noen grund til at synkronisere BAADE pda'en og mobilen med min computer... Men det er vist eneste udvej...