Avatar billede roedkjaer Nybegynder
16. august 2004 - 20:57 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Kan man nulstille en nokia 6100

JEg har lige solgt min mobil tlf. Mit spørgsmål lyde på om ikke der findes en eller anden måde hvor på man kan nulstille alle informationer i kalender, opkaldsindstillinger osv uden at man skal sidde og slette en ting af gangen. For gendannelse af fabriks indstillinger gør jo ikke rigtig noget ved de ting !!
Avatar billede sim00n Praktikant
16. august 2004 - 21:02 #1
Altså at få defragmenteret den og indsat software igen...?

Fik gjort det med min 3510i'er, få din forhandler til at sende den.. opdigt et problem som fx. at spil sletter sig selv.. Det gjorde jeg, så blev det gratis..
Avatar billede sim00n Praktikant
16. august 2004 - 21:02 #2
Det skulle have været et svar :p
Avatar billede roedkjaer Nybegynder
16. august 2004 - 21:12 #3
Nej jeg mener om man selv kan slette alle de informationer man selv har lagt ind i telefonen uden man skal sidde og slette en ting af gangen !!????
Avatar billede sim00n Praktikant
16. august 2004 - 21:15 #4
Nej... Eller jo det kan man nok godt men det kræver pc software, en speciel ledning og software/styresystem til 6100..