Avatar billede bah-heaton Nybegynder
15. august 2004 - 19:39 Der er 9 kommentarer

Min pc genstarter

Hej alle sammen jeg vil nu indberetige om en gang for ca 2 måneder siden.

For 2 måneder siden....

Jubii endelig havde jeg sparet nok op, jeg havde i sinde at købe en bærbar computer.
Jeg fortalte så min far nyheden, og han svarede det er godt min søn, det er din lykkedag.
Ude på mit værksted har vi en edb mand han kan hjælpe dig med at finde en god en, jeg tænkte da straks WoW nice nok
Næste dag kom min far så hjem efter at have snakket med ham, han havde aftalt ham den anden måtte finde en bærbar til 11000, det var så okay :)
dergik så en uge's tid, og ligepludselig komme rmin far ind af døren, med en bærbar taske i hånden.. ( jeg dåner :D ) Efter at min far så har hjulpet mig op for jeg endelig sat skidtet til.
jeg kigger lidt rundt på den og finder straks ud af det er en Acer. Så får jeg sta netværsstikket i også skal der surfes.. Lige indtil!!
Min computer lukker ned og frem kommer der en blå skærm, som jeg ikke kan nå  at læse da den forsvinder hurtigt. Og så genstarter computeren bare, jeg tænkte Æh nå det var nok siden mere skete der ikke dne dag en uge efter sker det FANDME IGEN!!
nu har jeg så her efter 2 måneder med den klamme problem formateret den i dne tro at det hjalp, men nej. Nu er jeg oppe på 10 gange idag den bare har lukket ned med blå skærm..
Jeg har mistanke om at dne ikke kan klare det?
Da det enten er når jeg spiller et spil, eller når jeg har mange vinduer åben fks 5? :S
den har 512 mb ram så det er ikke det

Men har i nogen ide om hvad der kan være galt?

På forhånd tak :)
Avatar billede trekkies Juniormester
15. august 2004 - 19:44 #1
Det lyder som en bug, kør en ad-aware eller en virus scan
Avatar billede nybegynder Nybegynder
15. august 2004 - 19:47 #2
Du har jo også garanti på den, hvis virus scan eller ad-aware finde noget så send den til service.
Avatar billede bfjmnemonic Nybegynder
15. august 2004 - 19:48 #3
Det lyder som om det muligvis kunne være en Virus. Har du en OPDATERET antivirus scanner på din maskine?

Hvis du er i tvivl kan du hoppe ind på http://housecall.antivirus.com og lave en online scanning.
Avatar billede trekkies Juniormester
15. august 2004 - 19:49 #4
Du kan også prøve at køre en Windows Update:
http://windowsupdate.microsoft.com/
Avatar billede bah-heaton Nybegynder
15. august 2004 - 20:21 #5
mener der står et eller andet med win32
Avatar billede bah-heaton Nybegynder
15. august 2004 - 20:22 #6
har kørt ad-aware og avast de fandt nogle men nogle af dme kunne jeg ikke slette
Avatar billede bah-heaton Nybegynder
15. august 2004 - 20:31 #7
housecall fandt ingen virusser
Avatar billede trekkies Juniormester
15. august 2004 - 20:36 #8
Du kan prøve at køre en spybot:
Hvis du ikke har den:
http://www.download.com/Spybot-Search-Destroy/3000-8022-10289035.html?tag=lst-0-2
Avatar billede bah-heaton Nybegynder
15. august 2004 - 20:44 #9
der var sørme 12