Avatar billede drawn Nybegynder
25. februar 2001 - 23:12 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

iRC - Win32 Bouncer

Hej hej,

jeg mangler en IRC Bouncer til win32, jeg kan smide op på min server.
Dette har jeg lovet mig selv at gøre, efter theparty 2000. Hvor de havde lukket alle porte, udover 20, 21, 80 osv.

Hvis så jeg kunne sætte en IRC bouncer op, kan jeg connecte til Undernet, gennem min egen server.. Gennem port 20 ect..

Så, er der nogen der kender nogle win32 - irc bouncere.. Så smid et URL, og evt. et ICQ nummer. Så i kan guide mig hvis jeg får problemer :)

- Drawn
Avatar billede cvsac Nybegynder
25. februar 2001 - 23:31 #1
jeg ahr et som jeg kan sende til dig ...

det er rimligt nemt at sætte op osv.
skriv til mig på cvsac@easyfrag.dk hvis jeg lige skal sende det til dig
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
25. februar 2001 - 23:41 #2
os mig! :)
ghostcom@nerdheaven.dk
Avatar billede drawn Nybegynder
26. februar 2001 - 14:09 #3
kanon :D

min email er drawn@undertakers.dk - smid dem der.. :)

så kigger jeg på det - og giver jer point hvis det er noget jeg kan bruge :)
Avatar billede cvsac Nybegynder
26. februar 2001 - 16:41 #4
jamen jeg sender den lige når jeg er kommet hjem fra arbejde ... dvs ca kl 23.00
Avatar billede drawn Nybegynder
27. februar 2001 - 13:29 #5
Jeg har ikke fået nogen IRC bouncer via. mail endnu ..  grr :D
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
27. februar 2001 - 13:40 #6
heller ikke mig :(
Avatar billede cvsac Nybegynder
27. februar 2001 - 13:46 #7
så har jeg sendt det ...

sorry jeg glemte det sgu igår efter arbejde :(
Avatar billede cvsac Nybegynder
01. marts 2001 - 12:27 #8
virker det nu ?????
Avatar billede drawn Nybegynder
01. marts 2001 - 15:27 #9
hmm - jah, det virker..

men kan man ikke ændre sit host, samt oprette flere brugere i bounceren?! :))

- Drawn
Avatar billede drawn Nybegynder
01. marts 2001 - 15:28 #10
btw - kimrosgaard..

opret dit eget spørgsmål, hvis du skal have en bouncer sendt til din email :)

- Drawn
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
01. marts 2001 - 15:35 #11
?? hvorfor i alverden dog det?? alle må vel få glæde af den viden der bliver fordelt/sendt via eksperten! desuden har jeg fået en kopi tilsendt af svsac! (tak for det i øvrigt)
Avatar billede drawn Nybegynder
01. marts 2001 - 18:27 #12
Fordi, du får nøjagtid det samme som jeg.. Forskellen er, at du ikke har sluppet af med en skid point.. Lidt lamt jeg giver point for at du kan få samme glæde som jeg selv..

- drawn
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
01. marts 2001 - 19:36 #13
kig dig omkring på de forskellige spørgsmål! overalt vil du finde sourcekoder til hjemmelavede scripts som en har givet point for at få lavet, men i følge ekspertens regler skal al hjælp være tilgængelig/synlig for alle interesserede brugere! det er netop hovedideen med eksperten! at al information er tilgængelig for alle!
Avatar billede megabad Nybegynder
06. december 2002 - 23:22 #14
kan jeg også få den tilsendet?
min e-mail er get2shit@get2net.dk
Avatar billede yesyes Nybegynder
30. marts 2003 - 09:36 #15
lidt lamt ik at skrive hvad progget hedder kan ik passe at jeg skal til at lave et nyt spørgsmål for at finde ud af det!!!
Avatar billede Kim Rosgaard Praktikant
03. juni 2003 - 11:25 #16
Det hedder winbnc :)

http://bnc.ircadmin.net/windows.php

/kimrosgaard