Avatar billede bue_m Nybegynder
22. juli 2004 - 00:17 Der er 1 kommentar

WLAN - netkort crasher computer

Jeg har haft problemer med at min computer crashede efter, jeg købte et WLAN-kort.
Jeg har lige lavet en ren installation af WinXP Prof. SP1. Det eneste jeg har installeret er driverne til WLAN-kortet. Og den crasher stadigvæk.
Jeg har hentet de nyeste drivere fra producent.
Måden den crasher på er, at skærmen fryser, og at den ikke reagerer på inputs fra tastatur og mus.
Avatar billede bue_m Nybegynder
22. juli 2004 - 00:23 #1
Før jeg geninstalleret, så fortsatte lyden normalt, hvis den kom fra mit tv-kort, men crashede også, hvis den kom fra mp3. (har ikke testet det efter geninstallation, da de andre kort ikke er installeret endnu)
Netkortet virker egentlig ganske udemærket, så længe det ikke crasher computeren.

Nogen ideer til hvad der kan være galt?
Og hvordan jeg kan løse det?