Avatar billede emmek Nybegynder
21. juli 2004 - 08:46 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

Apache - Tomcat servlets..

Hejsa!

Jeg har installeret Tomcat 5.0 på En freeBSD 4.8 STABLE.
Jeg er MEGET grøn mht java, servlets og tomcat, så have venligst tålmodighed..

Når jeg laver en autonom Servlet og tester den, så kører det fint.
Men når jeg vil bruge mine egne ikke-servlet klasser fra en servlet, så går det galt. Skal man gøre noget specielt for at kunne anvende regulære klasser fra servlets eller hvordan?

Den siger at det kikser i TOSForm.java:29..

public class TOSForm extends IForm {
    private ITextInput name;
    private ITextInput descr;
    public TOSForm(String title, String action) throws Exception {
[29]->        super(title, action, "tosform", "post");

        this.name = new ITextInput("name");
        this.descr = new ITextInput("description");
        this.addFormElement(this.name);
        this.addFormElement(this.descr);
    }
[...]
}

2004-07-20 21:29:24 StandardWrapperValve[TestServlet]: Servlet.service() for servlet TestServlet threw exception
java.lang.NoClassDefFoundError: java/lang/CharSequence
        at dk.[CENSUR - regulært pakkenavn ].qosrs.forms.TOSForm.<init>(TOSForm.java:29)
        at TestServlet.doPost(TestServlet.java:41)
        at TestServlet.doGet(TestServlet.java:30)
        at javax.servlet.http.HttpServlet.service(HttpServlet.java:743)
        at javax.servlet.http.HttpServlet.service(HttpServlet.java:856)
        at org.apache.catalina.core.ApplicationFilterChain.internalDoFilter(ApplicationFilterChain.java:284)
        at org.apache.catalina.core.ApplicationFilterChain.doFilter(ApplicationFilterChain.java:204)
        at filters.ExampleFilter.doFilter(ExampleFilter.java:149)
        at org.apache.catalina.core.ApplicationFilterChain.internalDoFilter(ApplicationFilterChain.java:233)
        at org.apache.catalina.core.ApplicationFilterChain.doFilter(ApplicationFilterChain.java:204)
        at org.apache.catalina.core.StandardWrapperValve.invoke(StandardWrapperValve.java:257)
        at org.apache.catalina.core.StandardValveContext.invokeNext(StandardValveContext.java:151)
        at org.apache.catalina.core.StandardPipeline.invoke(StandardPipeline.java:567)
        at org.apache.catalina.core.StandardContextValve.invokeInternal(StandardContextValve.java:245)
        at org.apache.catalina.core.StandardContextValve.invoke(StandardContextValve.java:199)
        at org.apache.catalina.core.StandardValveContext.invokeNext(StandardValveContext.java:151)
        at org.apache.catalina.authenticator.AuthenticatorBase.invoke(AuthenticatorBase.java:509)
        at org.apache.catalina.core.StandardValveContext.invokeNext(StandardValveContext.java:149)
        at org.apache.catalina.core.StandardPipeline.invoke(StandardPipeline.java:567)
        at org.apache.catalina.core.StandardHostValve.invoke(StandardHostValve.java:184)
        at org.apache.catalina.core.StandardValveContext.invokeNext(StandardValveContext.java:151)
        at org.apache.catalina.valves.ErrorReportValve.invoke(ErrorReportValve.java:164)
        at org.apache.catalina.core.StandardValveContext.invokeNext(StandardValveContext.java:149)
        at org.apache.catalina.core.StandardPipeline.invoke(StandardPipeline.java:567)
        at org.apache.catalina.core.StandardEngineValve.invoke(StandardEngineValve.java:156)
        at org.apache.catalina.core.StandardValveContext.invokeNext(StandardValveContext.java:151)
        at org.apache.catalina.core.StandardPipeline.invoke(StandardPipeline.java:567)
        at org.apache.catalina.core.ContainerBase.invoke(ContainerBase.java:972)
        at org.apache.coyote.tomcat5.CoyoteAdapter.service(CoyoteAdapter.java:206)
        at org.apache.coyote.http11.Http11Processor.process(Http11Processor.java:833)
        at org.apache.coyote.http11.Http11Protocol$Http11ConnectionHandler.processConnection(Http11Protocol.java:732)
        at org.apache.tomcat.util.net.TcpWorkerThread.runIt(PoolTcpEndpoint.java:619)
        at org.apache.tomcat.util.threads.ThreadPool$ControlRunnable.run(ThreadPool.java:688)
        at java.lang.Thread.run(Thread.java:484)

2004-07-20 21:29:30 StandardContext[/qosrs]InvokerFilter(ApplicationFilterConfig[name=Path Mapped Filter, filterClass=filters.ExampleFilter]): 1 milliseconds

root@QoSrs% pwd
/usr/local/jakarta-tomcat5.0/webapps/qosrs/WEB-INF/classes
root@QoSrs% find ./ -name "*.class"
./dk/[CENSUR]/qosrs/OSDB/TestNodes.class
./dk/[CENSUR]/qosrs/OSDB/TOS.class
./dk/[CENSUR]/qosrs/OSDB/TestNode.class
./dk/tele/ip/qosrs/OSDB/Paths.class
./dk/[CENSUR]/qosrs/OSDB/Path.class
./dk/[CENSUR]/qosrs/OSDB/TOSSES.class
./dk/[CENSUR]/qosrs/OSDB/Routers.class
./dk/[CENSUR]/qosrs/OSDB/Router.class
./dk/[CENSUR]/qosrs/OSDB/TestNodeGroup.class
./dk/[CENSUR]/qosrs/OSDB/RouterGroups.class
./dk/[CENSUR]/qosrs/OSDB/OSDB.class
./dk/[CENSUR]/qosrs/OSDB/TestNodeGroups.class
./dk/[CENSUR]/qosrs/OSDB/RouterGroup.class
./dk/[CENSUR]/qosrs/OSDB/IPRanges.class
./dk/[CENSUR]/qosrs/OSDB/MeasureSpecs.class
./dk/[CENSUR]/qosrs/OSDB/IPRange.class
./dk/[CENSUR]/qosrs/OSDB/MeasureSpec.class
./dk/[CENSUR]/qosrs/OSDB/IPAddresses.class
./dk/[CENSUR]/qosrs/OSDB/IPAddress.class
./dk/[CENSUR]/qosrs/OSDB/OutcomeAreaMaps.class
./dk/[CENSUR]/qosrs/OSDB/Group.class
./dk/[CENSUR]/qosrs/OSDB/OutcomeAreaMap.class
./dk/[CENSUR]/qosrs/OSDB/MeasureSchedParam.class
./dk/[CENSUR]/qosrs/OSDB/IOSDBTable.class
./dk/[CENSUR]/qosrs/OSDB/IOSDBDataType.class
./dk/[CENSUR]/qosrs/OSDB/MeasureSchedParams.class
./dk/[CENSUR]/qosrs/OSDB/Groups.class
./dk/[CENSUR]/qosrs/OSDB/DropOuts.class
./dk/[CENSUR]/qosrs/OSDB/DropOut.class
./dk/[CENSUR]/qosrs/forms/IFormElement.class
./dk/[CENSUR]/qosrs/forms/IForm.class
./dk/[CENSUR]/qosrs/forms/ITextInput.class
./dk/[CENSUR]/qosrs/forms/IButton.class
./dk/[CENSUR]/qosrs/forms/IReset.class
./dk/[CENSUR]/qosrs/forms/ISubmit.class
./dk/[CENSUR]/qosrs/forms/ICheckbox.class
./dk/[CENSUR]/qosrs/forms/IRadio.class
./dk/[CENSUR]/qosrs/forms/IHidden.class
./dk/[CENSUR]/qosrs/forms/IPassword.class
./dk/[CENSUR]/qosrs/forms/ISelect.class
./dk/[CENSUR]/qosrs/forms/ISelect$Option.class
./dk/[CENSUR]/qosrs/forms/TOSSelect.class
./dk/[CENSUR]/qosrs/forms/TOSForm.class
./OSDBTestClass.class
./TestServlet.class
./TOSForm.class
Avatar billede arne_v Ekspert
21. juli 2004 - 09:03 #1
Jeg er overbevist om at problemet skyles at din Tomcat kører med en Java 1.3
(selvom du eventuelt comiler dine klasser med en Java 1.4).

CharSequence er nemlig ny i Java 1.4 !
Avatar billede emmek Nybegynder
21. juli 2004 - 09:12 #2
Det tror jeg også..
Opdagede lige at tomcat kører 1.3.1 og mit eclipse kører 1.4.2

Så er det bedste vel at få tomcat til at køre 1.4.2?
Eller er det for besværligt i forhold til at kompilere med java 1.3.1?
Avatar billede arne_v Ekspert
21. juli 2004 - 09:22 #3
Ja. Fordi du bruger som sagt noget som kun er i 1.4.x, så det er ikke kun at
sætte Eclipse op til at bruge 1.3.1 (hvilket er nemt) - du ville også skule ind og rette
i koden.

Så jeg synes helt klart at du skal lade Tomcat bruge 1.4.2 !
Avatar billede arne_v Ekspert
21. juli 2004 - 09:23 #4
Det er PATH og JAVA_HOME som styrer hvilken Java der default bliver brugt.
Avatar billede emmek Nybegynder
21. juli 2004 - 09:56 #5
Hvis jeg sætter JAVA_HOME til 1.4.2, så hænger tomcat.
Så nu har jeg opdateret mit ports collection, og bygger tomcat forfra med:

root@QoSrs% make install --with-java=/usr/local/linux-sun-jdk1.4.2
===>  Vulnerability check disabled
>> jakarta-tomcat-5.0.25.tar.gz doesn't seem to exist in /usr/ports/distfiles/.
>> Attempting to fetch from http://www.apache.org/dist/jakarta/tomcat-5/v5.0.25/bin/.
fetch: http://www.apache.org/dist/jakarta/tomcat-5/v5.0.25/bin/jakarta-tomcat-5.0.25.tar.gz: Not Found
>> Attempting to fetch from http://archive.apache.org/dist/jakarta/tomcat-5/v5.0.25/bin/.

Problemet kommer bare lidt længere nede..:
===>  Configuring for jakarta-tomcat-5.0.25
===>  Installing for jakarta-tomcat-5.0.25
===>  jakarta-tomcat-5.0.25 depends on file: /usr/local/diablo-jdk1.3.1/bin/java - found
===>  Generating temporary packing list
===>  Checking if www/jakarta-tomcat5 already installed

og jeg kører::
root@QoSrs% bin/catalina.sh start
Using CATALINA_BASE:  /usr/local/jakarta-tomcat5.0
Using CATALINA_HOME:  /usr/local/jakarta-tomcat5.0
Using CATALINA_TMPDIR: /usr/local/jakarta-tomcat5.0/temp
Using JAVA_HOME:      /usr/local/linux-sun-jdk1.4.2

Men den hænger stadig når jeg prøver..
Avatar billede emmek Nybegynder
21. juli 2004 - 10:02 #6
root@QoSrs% env                                                                                                                                                                                                    PATH=/sbin:/bin:/usr/sbin:/usr/bin:/usr/games:/usr/local/sbin:/usr/local/bin:/usr/X11R6/bin:/root/bin:/usr/local/jakarta-tomcat5.0/common/lib:/usr/local/linux-sun-jdk1.4.2:/usr/local/linux-sun-jdk1.4.2/bin
JAVA_HOME=/usr/local/linux-sun-jdk1.4.2
CLASSPATH=/usr/local/jakarta-tomcat5.0/common/lib:/usr/local/linux-sun-jdk1.4.2

root@QoSrs% set
CLASSPATH      /usr/local/jakarta-tomcat5.0/common/lib/:/usr/local/linux-sun-jdk1.4.2
JAVA_HOME      /usr/local/linux-sun-jdk1.4.2
PATH    /sbin:/bin:/usr/sbin:/usr/bin:/usr/games:/usr/local/sbin:/usr/local/bin:/usr/X11R6/bin:/root/bin:/usr/local/jakarta-tomcat5.0/common/lib:/usr/local/linux-sun-jdk1.4.2:/usr/local/linux-sun-jdk1.4.2/bin
Avatar billede arne_v Ekspert
21. juli 2004 - 10:04 #7
Noget "interessant" i Tomcat's log filer ?
Avatar billede emmek Nybegynder
21. juli 2004 - 10:05 #8
Når jeg stopper tomcat siger den:
root@QoSrs% bin/catalina.sh stop
Using CATALINA_BASE:  /usr/local/jakarta-tomcat5.0
Using CATALINA_HOME:  /usr/local/jakarta-tomcat5.0
Using CATALINA_TMPDIR: /usr/local/jakarta-tomcat5.0/temp
Using JAVA_HOME:      /usr/local/linux-sun-jdk1.4.2
Java HotSpot(TM) Client VM warning: Can't detect initial thread stack location
Catalina.stop: java.net.ConnectException: Connection refused
java.net.ConnectException: Connection refused
        at java.net.PlainSocketImpl.socketConnect(Native Method)
        at java.net.PlainSocketImpl.doConnect(PlainSocketImpl.java:305)
        at java.net.PlainSocketImpl.connectToAddress(PlainSocketImpl.java:171)
        at java.net.PlainSocketImpl.connect(PlainSocketImpl.java:158)
        at java.net.Socket.connect(Socket.java:452)
        at java.net.Socket.connect(Socket.java:402)
        at java.net.Socket.<init>(Socket.java:309)
        at java.net.Socket.<init>(Socket.java:124)
        at org.apache.catalina.startup.Catalina.stopServer(Catalina.java:410)
        at sun.reflect.NativeMethodAccessorImpl.invoke0(Native Method)
        at sun.reflect.NativeMethodAccessorImpl.invoke(NativeMethodAccessorImpl.java:39)
        at sun.reflect.DelegatingMethodAccessorImpl.invoke(DelegatingMethodAccessorImpl.java:25)
        at java.lang.reflect.Method.invoke(Method.java:324)
        at org.apache.catalina.startup.Bootstrap.stopServer(Bootstrap.java:333)
        at org.apache.catalina.startup.Bootstrap.main(Bootstrap.java:424)

Men det er vel bare fordi jeg får den til og hænge eller?
Avatar billede emmek Nybegynder
21. juli 2004 - 10:10 #9
Her er processerne der hænger:
root@QoSrs% ps -ax | grep java
1323  p4  R    13:01.87 /usr/local/linux-sun-jdk1.4.2/bin/java -Djava.endorsed.dirs=/usr/local/jakarta-tomcat5.0/common/endorsed -classpath /usr/local/linux-sun-jdk1.4.2/lib/tools.jar:/usr/local/jakarta-tomca
1324  p4  S      0:00.01 /usr/local/linux-sun-jdk1.4.2/bin/java -Djava.endorsed.dirs=/usr/local/jakarta-tomcat5.0/common/endorsed -classpath /usr/local/linux-sun-jdk1.4.2/lib/tools.jar:/usr/local/jakarta-tomca
1325  p4  S      0:00.28 /usr/local/linux-sun-jdk1.4.2/bin/java -Djava.endorsed.dirs=/usr/local/jakarta-tomcat5.0/common/endorsed -classpath /usr/local/linux-sun-jdk1.4.2/lib/tools.jar:/usr/local/jakarta-tomca
1326  p4  I      0:00.01 /usr/local/linux-sun-jdk1.4.2/bin/java -Djava.endorsed.dirs=/usr/local/jakarta-tomcat5.0/common/endorsed -classpath /usr/local/linux-sun-jdk1.4.2/lib/tools.jar:/usr/local/jakarta-tomca
1327  p4  I      0:00.01 /usr/local/linux-sun-jdk1.4.2/bin/java -Djava.endorsed.dirs=/usr/local/jakarta-tomcat5.0/common/endorsed -classpath /usr/local/linux-sun-jdk1.4.2/lib/tools.jar:/usr/local/jakarta-tomca
1328  p4  I      0:00.00 /usr/local/linux-sun-jdk1.4.2/bin/java -Djava.endorsed.dirs=/usr/local/jakarta-tomcat5.0/common/endorsed -classpath /usr/local/linux-sun-jdk1.4.2/lib/tools.jar:/usr/local/jakarta-tomca
1329  p4  I      0:00.00 /usr/local/linux-sun-jdk1.4.2/bin/java -Djava.endorsed.dirs=/usr/local/jakarta-tomcat5.0/common/endorsed -classpath /usr/local/linux-sun-jdk1.4.2/lib/tools.jar:/usr/local/jakarta-tomca
1330  p4  I      0:00.48 /usr/local/linux-sun-jdk1.4.2/bin/java -Djava.endorsed.dirs=/usr/local/jakarta-tomcat5.0/common/endorsed -classpath /usr/local/linux-sun-jdk1.4.2/lib/tools.jar:/usr/local/jakarta-tomca
1331  p4  S      0:00.70 /usr/local/linux-sun-jdk1.4.2/bin/java -Djava.endorsed.dirs=/usr/local/jakarta-tomcat5.0/common/endorsed -classpath /usr/local/linux-sun-jdk1.4.2/lib/tools.jar:/usr/local/jakarta-tomca

Når man nakker den første(1323) dør de andre også.
Avatar billede emmek Nybegynder
21. juli 2004 - 11:28 #10
For pokker da..

Det vil bare ikke køre når jeg skifter JDK...

Skal jeg lave et nyt spørgsmål, om hvordan man kører tomcat5 med JDK1.4.2 eller hvad?
Avatar billede emmek Nybegynder
21. juli 2004 - 11:31 #11
Logfilen sriver:

root@QoSrs% tail -n50 /usr/local/jakarta-tomcat5.0/logs/localhost_log.2004-07-21.txt
2004-07-21 10:54:16 StandardContext[/jsp-examples]ContextListener: contextInitialized()
2004-07-21 10:54:16 StandardContext[/jsp-examples]SessionListener: contextInitialized()
2004-07-21 10:56:02 StandardContext[/servlets-examples]SessionListener: contextDestroyed()
2004-07-21 10:56:02 StandardContext[/servlets-examples]ContextListener: contextDestroyed()
2004-07-21 10:56:02 StandardContext[/jsp-examples]SessionListener: contextDestroyed()
2004-07-21 10:56:02 StandardContext[/jsp-examples]ContextListener: contextDestroyed()
2004-07-21 10:56:36 StandardContext[/balancer]org.apache.webapp.balancer.BalancerFilter: init(): ruleChain: [org.apache.webapp.balancer.RuleChain: [org.apache.webapp.balancer.rules.URLStringMatchRule: Target string: News / Redirect URL: http://www.cnn.com], [org.apache.webapp.balancer.rules.RequestParameterRule: Target param name: paramName / Target param value: paramValue / Redirect URL: http://www.yahoo.com], [org.apache.webapp.balancer.rules.AcceptEverythingRule: Redirect URL: http://jakarta.apache.org]]
2004-07-21 10:56:37 StandardContext[/servlets-examples]ContextListener: contextInitialized()
2004-07-21 10:56:37 StandardContext[/servlets-examples]SessionListener: contextInitialized()
2004-07-21 10:56:37 StandardContext[/jsp-examples]ContextListener: contextInitialized()
2004-07-21 10:56:37 StandardContext[/jsp-examples]SessionListener: contextInitialized()
2004-07-21 10:56:38 StandardContext[/qosrs]ContextListener: contextInitialized()
2004-07-21 10:56:38 StandardContext[/qosrs]SessionListener: contextInitialized()
2004-07-21 10:56:44 StandardWrapperValve[TestServlet]: Servlet.service() for servlet TestServlet threw exception
java.lang.NoClassDefFoundError: java/lang/CharSequence
        at dk.tele.ip.qosrs.forms.TOSForm.<init>(TOSForm.java:29)
        at TestServlet.doPost(TestServlet.java:41)
        at TestServlet.doGet(TestServlet.java:30)
        at javax.servlet.http.HttpServlet.service(HttpServlet.java:697)
        at javax.servlet.http.HttpServlet.service(HttpServlet.java:810)
        at org.apache.catalina.core.ApplicationFilterChain.internalDoFilter(ApplicationFilterChain.java:237)
        at org.apache.catalina.core.ApplicationFilterChain.doFilter(ApplicationFilterChain.java:157)
        at filters.ExampleFilter.doFilter(ExampleFilter.java:149)
        at org.apache.catalina.core.ApplicationFilterChain.internalDoFilter(ApplicationFilterChain.java:186)
        at org.apache.catalina.core.ApplicationFilterChain.doFilter(ApplicationFilterChain.java:157)
        at org.apache.catalina.core.StandardWrapperValve.invoke(StandardWrapperValve.java:214)
        at org.apache.catalina.core.StandardValveContext.invokeNext(StandardValveContext.java:104)
        at org.apache.catalina.core.StandardPipeline.invoke(StandardPipeline.java:520)
        at org.apache.catalina.core.StandardContextValve.invokeInternal(StandardContextValve.java:198)
        at org.apache.catalina.core.StandardContextValve.invoke(StandardContextValve.java:152)
        at org.apache.catalina.core.StandardValveContext.invokeNext(StandardValveContext.java:104)
        at org.apache.catalina.authenticator.AuthenticatorBase.invoke(AuthenticatorBase.java:462)
        at org.apache.catalina.core.StandardValveContext.invokeNext(StandardValveContext.java:102)
        at org.apache.catalina.core.StandardPipeline.invoke(StandardPipeline.java:520)
        at org.apache.catalina.core.StandardHostValve.invoke(StandardHostValve.java:137)
        at org.apache.catalina.core.StandardValveContext.invokeNext(StandardValveContext.java:104)
        at org.apache.catalina.valves.ErrorReportValve.invoke(ErrorReportValve.java:117)
        at org.apache.catalina.core.StandardValveContext.invokeNext(StandardValveContext.java:102)
        at org.apache.catalina.core.StandardPipeline.invoke(StandardPipeline.java:520)
        at org.apache.catalina.core.StandardEngineValve.invoke(StandardEngineValve.java:109)
        at org.apache.catalina.core.StandardValveContext.invokeNext(StandardValveContext.java:104)
        at org.apache.catalina.core.StandardPipeline.invoke(StandardPipeline.java:520)
        at org.apache.catalina.core.ContainerBase.invoke(ContainerBase.java:929)
        at org.apache.coyote.tomcat5.CoyoteAdapter.service(CoyoteAdapter.java:160)
        at org.apache.coyote.http11.Http11Processor.process(Http11Processor.java:793)
        at org.apache.coyote.http11.Http11Protocol$Http11ConnectionHandler.processConnection(Http11Protocol.java:702)
        at org.apache.tomcat.util.net.TcpWorkerThread.runIt(PoolTcpEndpoint.java:571)
        at org.apache.tomcat.util.threads.ThreadPool$ControlRunnable.run(ThreadPool.java:644)
        at java.lang.Thread.run(Thread.java:484)

root@QoSrs%

åhh gud!
Avatar billede arne_v Ekspert
21. juli 2004 - 11:59 #12
Der bør ikke være nogen specielle problemer med Tomcat og 1.4.2 !

Mystisk.

Fejlen i log filen er bare den 1.3.1 mangler CharSequence klassen.
Avatar billede arne_v Ekspert
21. juli 2004 - 12:01 #13
Hvad kan du se hvis du prøver at køre med:

bin/catalina.sh run

?
Avatar billede emmek Nybegynder
21. juli 2004 - 13:20 #14
root@QoSrs% cd /usr/local/jakarta-tomcat5.0/
root@QoSrs% bin/catalina.sh run
Using CATALINA_BASE:  /usr/local/jakarta-tomcat5.0
Using CATALINA_HOME:  /usr/local/jakarta-tomcat5.0
Using CATALINA_TMPDIR: /usr/local/jakarta-tomcat5.0/temp
Using JAVA_HOME:      /usr/local/linux-sun-jdk1.4.2
Java HotSpot(TM) Client VM warning: Can't detect initial thread stack location
Jul 21, 2004 1:05:09 PM org.apache.coyote.http11.Http11Protocol init
INFO: Initializing Coyote HTTP/1.1 on http-8180
Jul 21, 2004 1:05:10 PM org.apache.catalina.startup.Catalina load
INFO: Initialization processed in 1488 ms
Jul 21, 2004 1:05:10 PM org.apache.catalina.core.StandardService start
INFO: Starting service Catalina
Jul 21, 2004 1:05:10 PM org.apache.catalina.core.StandardEngine start
INFO: Starting Servlet Engine: Apache Tomcat/5.0.25
Jul 21, 2004 1:05:10 PM org.apache.catalina.core.StandardHost start
INFO: XML validation disabled
Jul 21, 2004 1:05:10 PM org.apache.catalina.core.StandardHost getDeployer
INFO: Create Host deployer for direct deployment ( non-jmx )
Jul 21, 2004 1:05:10 PM org.apache.catalina.core.StandardHostDeployer install
INFO: Processing Context configuration file URL file:/usr/local/jakarta-tomcat5.0/conf/Catalina/localhost/admin.xml

Selvom man prøver og hente en side fra serveren, times der ud, og der sker intet i dette vindue.
Logfilerne står også stille..

(Er det skidt når man prøver og submitte en form med :wq ?)
Avatar billede emmek Nybegynder
12. maj 2005 - 11:04 #15
Byggede nyt JDK.. fixede problemet..