Avatar billede ogfed Nybegynder
16. juli 2004 - 09:37 Der er 1 løsning

Opdatere celle i Excel fra ASP

Hej

Jeg skal lave en løsning hvor brugeren indtaster inddata fra en ASP side, gemmer det i et Excel regneark, hvorefter der på baggrund af de indtastede værdier beregnes et resultat som skal hentes op fra Excel filen og præsenteres på ASP siden.

Indsættelse og udtræk af data fungerer fint, problemet er bare at værdierne ikke opdateres i Excel arket.

F.eks.
Tal1 = 5
Tal2 = 10
Sum = 15

Jeg trækker tal1 og tal2 ud og ganger dem hver med 2. Nu indsætter jeg i Excel arket.
Tal1 = 10
Tal2 = 20
Sum = 15 (summen skal beregnes gennem excels regnefunktion)

Når jeg trækker summen er den stadig baseret på Tal1 og Tal2 før opdateringen.

Kan jeg i ASP opdateres alle celler eller noget lignende??

/ogfed
Avatar billede ogfed Nybegynder
05. august 2004 - 10:04 #1
Jeg lukker og henviser til http://www.eksperten.dk/spm/526507