Avatar billede fitte Nybegynder
11. juli 2004 - 21:55 Der er 2 kommentarer og
2 løsninger

Masseudsendelse af mails

Hej

Jeg skal sende en hel masse mails ud, men modtagerene skal ikke se hvem andre der får mailen. Jeg skriver derfor adresserne under bcc.
Problemet er så at når modtageren har fået mailen står afsender adressen i feltet til. Det ser jo meget mærkeligt ud....hvad kan man gøre ???

Jeg bruger Outlook 2002

Håber I kan hjælpe.
Avatar billede leif Seniormester
11. juli 2004 - 23:30 #1
Det gør vil ikke noget ???

Den gør det også i Outlook2003.
Avatar billede bufferzone Praktikant
12. juli 2004 - 00:07 #2
Den slags bruge man ikke outlook til, men en special tilpasset mail klient/server. der findes nogle linux klienter og servere der kan bruges, fordi de er så enkle at du kan scripte dig ud af tingene. I teorien kan outlook også dette, den er bare for kompliceret til at det rigtig virker
Avatar billede Keld Nielsen Forsker
12. juli 2004 - 08:16 #3
Du kan benytte f.eks. GroupMail fra http://www.infacta.com/
...et rigtigt godt program, hvor du også kan flette i selve mailen, den er gratis, hvis du sender under 100 mail ad gangen.
Avatar billede fitte Nybegynder
13. juli 2004 - 16:40 #4
Tusind tak for hjælpen :o)