Avatar billede spottie Nybegynder
08. juli 2004 - 22:43 Der er 1 løsning

ID3 Tags Spørgsmål?

Goddag Eksperter

Jeg beklager meget at jeg igen opretter en ny tråd omkring et måske dumt og lidt ligegyldigt emne.

De Tags der laves til mp3 filer ved f.eks. WinAmp, gemmes De i selv mp3-filen lokalt på maskinen eller bliver der også lavet f.eks. en tektfil med de Tags man har skrevet et sted?

WinAmp engang havde en sårbarhed overfor mp3 og Tags, synes jeg bare jeg har læst eller er jeg galt på den?

Vh spottie

PS Undskyld de mange forskellige tråde
Avatar billede tvt Nybegynder
08. juli 2004 - 22:51 #1
De gemmes i selve mp3-filen. Jeg mindes også at winamp havde et problem på et tidspunkt, men jeg tror ikke der er nogle problemer mere :)