Avatar billede lousoe Nybegynder
01. juli 2004 - 21:21 Der er 6 kommentarer

Pæn gæstebog

Hej,

Jeg er ved at lave en gæstebog i FronPage. Det går ganske fint med formularen, men jeg vil gerne styre udseenet af gæsteindlæggene. Jeg vil eksempelvis gerne have, at emne og svar står på samme linie.

Forkert:

Navn:
Kurt Dam

Rigtigt:

Navn: Kurt Dam

Hvordan designer jeg dette?
Avatar billede cdc Novice
01. juli 2004 - 21:27 #1
Et hurtigt eksempel:

<td>Navn</td>
<td>:&nbsp; <input type="text" name="navn" size="37" maxlength="37" tabindex="1" style="background-color: #FFFFFF; color: #000000; font-size: 8 pt; font-family: Verdana; border: 1px solid #000000"></td>
Avatar billede cdc Novice
01. juli 2004 - 21:27 #2
kom lidt style på også var ikke helt meningen
Avatar billede lousoe Nybegynder
01. juli 2004 - 21:41 #3
Det du viser er så vidt jeg kan se design af formularen. Det har jeg ikke problemer med. Det er "outputtet", visningen af gæstebogen.
Avatar billede cdc Novice
01. juli 2004 - 21:44 #4
kan du ikke styre det ved at bruge tabeller på samme måde, hvor du har navn i den ene celle, og outputtet i den anden, bruger ikke fp til gæstebøger så ved ikke hvordan koden ser ud for output
Avatar billede lousoe Nybegynder
01. juli 2004 - 21:48 #5
Måske, men jeg kan ikke se i hvilken fil denne opsætning evt. skulle laves.
Avatar billede cdc Novice
01. juli 2004 - 21:52 #6
det skulle gærne laves i den fil hvor gæstebogen vises