Avatar billede maler Nybegynder
30. juni 2004 - 18:06 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Videoklip vil ikke slettes

Jeg har et videoklip jeg har hentet fra nettet. Nu vil jeg gerne slette det igen, men det kan jeg ikke. Hvergang jeg prøver får jeg en fejlmeddelelse om at programmet er i brug af en anden bruger eller et andet program. Nogen der kan hjælpe?
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
30. juni 2004 - 18:07 #1
Er det en avi fil ?
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
30. juni 2004 - 18:07 #2
Avatar billede d-u-k Praktikant
30. juni 2004 - 18:09 #3
prøv at omdøbe den eller flyt den til en anden mappe og prøv så at slette den, det virkker mest, når aller proceser er afslutet.
Avatar billede maler Nybegynder
30. juni 2004 - 18:16 #4
Jeg tror det er en MPEG fil. Videokomprimeringen er DIVXMPG4 V3. Windows XP kalder den for videoklip.
Avatar billede majsmarken Nybegynder
30. juni 2004 - 18:25 #5
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
30. juni 2004 - 18:45 #6
Divxfiler ER avifiler. Så gør som der står i linket jeg lagde. Hvis du blot får den slettet her og nu, render du ind i samme problem næste gang du downloader sådan en film.
http://www.tweakxp.com/tweak1467.aspx
Avatar billede maler Nybegynder
30. juni 2004 - 19:13 #7
der er ikke noget der hedder ProportyHandler i regedit under de biblioteker der står i anvisningen.
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
30. juni 2004 - 19:17 #8
Sikker ?
Jeg har selv lige gjort det og den var der skam på min.
Avatar billede maler Nybegynder
30. juni 2004 - 19:43 #9
Jep, Shellex er tom så jeg brugte majsmarken's dr. delete og den fjernede filen uden problemer, så han får pointene. Tak til alle 3 for hjælpen.
Avatar billede majsmarken Nybegynder
30. juni 2004 - 20:27 #10
Jeps - dr.delete er meget rar at have i baghånden hvis der skulle dukke andre uønskede elementer op som systemet holder fast i...

Tak...