Avatar billede jasperDK Nybegynder
29. juni 2004 - 11:54 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Ftp tut/kode

OK, nu vil jeg begive mig ud i at lave en MEGET simpel FTP!
Har i et link eller noget kode som jeg kan tage udgangspunkt i?
Har kigget på: http://www.vbip.com/protocols/ftp/vb-ftp-client-library/tutorials/tutorial-02.asp men det var alt for meget! Jeg behøver ikk error mellinger mm. overflødigt!
Min endelige ide er: Et txtfelt hvor man skriver host, username, password, portnummer. Så skal der være to knapper, connect og disconnect!

Undskyld det blev så rodet! Men håber det var forståeligt!
Avatar billede jasperDK Nybegynder
29. juni 2004 - 18:47 #1
Nårh, fandt lidt kode selv!
Avatar billede n30thaone Nybegynder
05. juli 2004 - 04:29 #2
Som supplement til det du selv har fundet, vil jeg anbefale du slår FTPs RFC op på www.faqs.org, da det så bliver meget let at lave en FTP klient med winsock...