Avatar billede thortz Nybegynder
28. juni 2004 - 18:42 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

afinstaller directx

Hej eksperter

er der nogen som kan hjælpe mig med at få afinstalleret mit directx?
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
28. juni 2004 - 18:47 #1
Her er et program som skulle kunne gøre det:
http://www.softpedia.com/public/cat/14/4/14-4-14.shtml
Avatar billede thortz Nybegynder
28. juni 2004 - 18:51 #2
det ser ud til at virke ja... men bare ikke til mit styresystem. det virker nemlig ikke til windows xp
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
28. juni 2004 - 18:54 #3
Hvorfor vil du egentligt afinstallere directx ?
Når du installerer en frisk XP, får man jo også directx med.
Avatar billede thortz Nybegynder
28. juni 2004 - 18:55 #4
ja men jeg har problemmer med nogen spil og jeg har fået afvide af en med 20 års erfaring inde for computer at jeg skal prøve og afinstallere det... og så gøre noget andet... men nu søgte jeg jo hjælp til at få det fjernet?
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
28. juni 2004 - 19:13 #5
Helt iorden, men da det er XP tror jeg ikke det er muligt. Jeg har aldrig hørt om at fjernelse af directx skulle hjælpe på noget. Men prøv alligevel den jeg lagde et link til. Det kan jo være den virker.
Jeg fandt endnu en:
http://www.voodoofiles.com/3117
Avatar billede johnstigers Seniormester
28. juni 2004 - 19:37 #6
Du skal bruge Directx 9.0 uninstaller: http://www.softpedia.com/public/cat/14/4/14-4-48.shtml
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
28. juni 2004 - 19:41 #7
John >> Det får han da ikke afinstalleret directx af. Den restorer jo directx 8.1 ??
Avatar billede johnstigers Seniormester
28. juni 2004 - 19:42 #8
ups... læste ikke hele teksten ;)
Avatar billede johnstigers Seniormester
28. juni 2004 - 19:44 #9
nå pyt - mit link er ok. Det er jo også det han skal gøre.
Han kan ikke komme ned i ældre version end 8.1 som XP er født med.
Avatar billede clatelopspoi Nybegynder
28. juni 2004 - 19:48 #10
Snak med ham der har 20 ÅRS erfaring inde for computer! Han må vide det...
Avatar billede johnstigers Seniormester
30. juni 2004 - 17:50 #11
øhh.....

Kommentar: thortz
28/06-2004 18:51:32 det ser ud til at virke ja... men bare ikke til mit styresystem. det virker nemlig ikke til windows xp

Kommentar: tonnybrandt
28/06-2004 19:13:17 Helt iorden, men da det er XP tror jeg ikke det er muligt. Jeg har aldrig hørt om at fjernelse af directx skulle hjælpe på noget. Men prøv alligevel den jeg lagde et link til. Det kan jo være den virker.
Jeg fandt endnu en:
http://www.voodoofiles.com/3117

Links duer ikke!
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
30. juni 2004 - 17:58 #12
Det må jeg give dig ret i, men det første link virker.
Jeg plejer ellers altid at checke links til downloads inden jeg smider dem, men denne må være smuttet :-(
Avatar billede johnstigers Seniormester
30. juni 2004 - 19:29 #13
Men den duer jo ikke skriver spørger?
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
30. juni 2004 - 19:37 #14
Jeg skal ikke kunne udtale mig om brugerens bevæggrunde for at tildele mig pointene. Det må du spørge ham om. Er det en fejl, skal jeg gerne oprette spørgsmål til dig eller hvem der skulle have haft pointene.

Min egen mening er at det første link er det eneste der direkte er et svar på brugerens spørgsmål. Hvordan fjerner man directx. Så måske er det derfor, men hvad ved jeg.