Avatar billede t177375 Nybegynder
28. juni 2004 - 11:30 Der er 3 kommentarer

Åbning af xs-program med Shell kikser.

Hej. Jeg forsøger at åbne en xs-fil vha. en følgende kode, men jeg får besked om at "Procedurekaldet eller argumentet er ugyldigt":

MyExecRep = Shell "K:\OKO\Risiko\AutomatiskRisiko\KoerAutomatiskRisiko.xs", WIN_NORMAL)

Et andet sted åbner jeg en cmd-fil uden problemer med - næsten - samme kode.
Avatar billede lykholt Nybegynder
01. juli 2004 - 22:27 #1
Det skyldes vel at en xs fil ikke er en eksekverbar fil som .bat .cmd .com .exe er.
Avatar billede t177375 Nybegynder
02. juli 2004 - 07:53 #2
Det har du formentligt ret i, men det er et ikon som jeg kan trykke på, så det kan da på en eller anden måde eksekveres ... Der er ikke sådan nogle work-arounds ?
Avatar billede vbcoder Nybegynder
15. juli 2004 - 07:47 #3
gad vide om ikke det er fordi det er en excel fil du vil åbne men har har glemt et 'l' i xls ?