Avatar billede tbdk Nybegynder
23. juni 2004 - 12:53 Der er 8 kommentarer

Word 2003 vandmærke

Jeg har brug for en stump kode, som indsætter et vandmærke på alle siderne i et dokument. Det skal nævnes at koden skal virke med dokuemter, som indeholder "special første side".

Jeg har tilføjet den kode jeg har lavet ind til videre. TextBox'en som er sat på virker! Men TextEffect kommer alle på side 1.

Jeg håber i kan hjælpe mig.

Thomas

For Each oSection In ActiveDocument.Sections
        For Each oHeader In oSection.Headers
            If oHeader.Exists And Not oHeader.LinkToPrevious Then
'            If True Then
                oHeader.Range.text = oSection.index & " " & oHeader.index

                Set kopiBox = oHeader.Shapes.AddTextbox(msoTextOrientationHorizontal, 30, 30, 200, 200, oHeader.Range)
                kopiBox.TextFrame.TextRange.text = "Tester " & oSection.index & " " & oHeader.index

                Set kopiBox = oHeader.Shapes.AddTextEffect(msoTextEffect1, oSection.index & " " & oHeader.index, _
                    "Arial Black", 80#, msoFalse, msoFalse, 130# + offset, 350#, oHeader.Range.Paragraphs(1).Range)

                kopiBox.IncrementRotation -30
                If GetSetting("LindCad Makroer", "Print", "UdprintGraa", "0") = "1" Then
                    kopiBox.Fill.Visible = msoTrue
                    kopiBox.Fill.Solid
                    kopiBox.Fill.ForeColor.RGB = RGB(192, 192, 192)
                End If
                kopiBox.Line.Weight = 1.5
                kopiBox.Line.DashStyle = msoLineRoundDot
                kopiBox.Line.style = msoLineSingle
                kopiBox.Line.Visible = msoTrue
                kopiBox.ZOrder msoSendBehindText
                kopiBox.Name = "CBIT_KOPI_1_" + CStr(oSection.index) & "_" & CStr(oHeader.index)
            End If
        Next
Avatar billede Slettet bruger
23. juni 2004 - 13:05 #1
Du må ikke oprette det samme spørgsmål 2 gange.

http://www.eksperten.dk/spm/512999

Læg selv et svar her, og accepter det.....
Avatar billede darkstylerdk Nybegynder
23. juni 2004 - 13:07 #2
Eller gør det i den anden ketegori. Jeg ved godt du bare vil placere i dcen rigtige kategori, men du må bestemme dig for en!
Avatar billede tbdk Nybegynder
23. juni 2004 - 13:27 #3
Nu har jeg forsøgt, men jeg synes ikke jeg kan acceptere svaret...
Avatar billede Slettet bruger
23. juni 2004 - 13:29 #4
Du skal ligge et svar, og ikke en kommentar. Du vælger ude i venstre side..... :-)
Avatar billede tbdk Nybegynder
23. juni 2004 - 13:32 #5
Det har jeg forsøgt... jeg kan også se Accepter/Afvis knapperne, men der sker ikke noget, når jeg trykker på dem.
Avatar billede Slettet bruger
23. juni 2004 - 13:34 #6
Det er fordi du ikke ligger noget svar. Du skriver dine indlæg som kommentare... :-)
Avatar billede tbdk Nybegynder
23. juni 2004 - 13:35 #7
Der står "Svar" på min skærm... har du kigget...
Avatar billede tbdk Nybegynder
23. juni 2004 - 13:37 #8
I kunne da godt skrive, at jeg skulle klikke på mit navn først :-))