Avatar billede rainbow Nybegynder
21. juni 2004 - 22:01 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

koder til kick

Hey eksperter jeg har et lille spørgsmål ang denne kode.

/mode $chan -v $nick
/mode $chan +b $nick
/kick $chan $nick dårlig opførsel med efterfølgende karantæne
/msg $nick Hej $nick. Til din orientering er du netop blevet smidt ud af kanalen $chan pga. dårlig

det skal være en standart besked når jeg kicker folk hvor skal jeg sætte den kode ind henne ???

hilsen LD
Avatar billede elskermad.dk Nybegynder
21. juni 2004 - 22:10 #1
fuck E!! nu havde jeg lige skrevet 10 minutters guide og så trykker jeg tab for at gå ned til send og trykker enter! så flyver den til google den spassser!!!

jeg undskylder, men gider ikke skrive det igen :/
Avatar billede Slater Ekspert
21. juni 2004 - 22:14 #2
Det er fandeme også latterligt at de ikke har sat tab-indexet ordentligt her. Jeg har selv gjort det et par gange....

sorry jeg fylder her.
Avatar billede plazm Nybegynder
22. juni 2004 - 20:01 #3
vil gerne vide om det der er skal udføres af botten når du skriver !kick nick eller ?
Avatar billede rainbow Nybegynder
22. juni 2004 - 20:20 #4
Nej det er en kode der er blevet lagt ind i den javachat hjemmeside har men jeg chatter via mirc så når jeg kicker skriver den ikke sådan det er kun når der bliver kicket fra java chatten :-( det samme skal jeg gære på mit mIRC
Avatar billede danpetersen Nybegynder
27. juni 2004 - 23:31 #5
hey rainbow

du skal skrive så ledes (i remote):

menu nicklist {
  .kick:/mode $chan -v $1 | /mode $chan +b $1 | /kick $chan $1 dårlig opførsel med efterfølgende karantæne | /msg $1 Hej $1 . Til din orientering er du netop blevet smidt ud af kanalen $chan pga. dårlig
}

så skal du så bare højre klikke på nicket i nicklist :)
hvis det er når du skriver /kick <nick> <Chan>
så sig til gider nemlig ikke laver det nu :P
Avatar billede rainbow Nybegynder
30. juni 2004 - 16:12 #6
Lukket
Avatar billede rainbow Nybegynder
30. juni 2004 - 16:13 #7
lukket
Avatar billede danpetersen Nybegynder
30. juni 2004 - 22:16 #8
??
Avatar billede rainbow Nybegynder
03. juli 2004 - 16:36 #9
danpetersen det virkede ikke nu har kjeg prøvet alt så nu gider jeg ikke mere
men hvis du finder et script der virker ville jeg blive glad men jeg bruger mIRC PnP og kicker ved at klikke på navnet men kan ikke få det script til at virke spm du gav mig
Avatar billede danpetersen Nybegynder
03. juli 2004 - 19:11 #10
det virker hos mig du skal skrive det i ende at remote (til sidst)
Avatar billede rainbow Nybegynder
07. juli 2004 - 17:41 #11
det har jeg gjort.. :-( men der sker ikke noget :-( jeg bruger mIRC PnP. kan det være derfor det ikke virker ???
Avatar billede danpetersen Nybegynder
07. juli 2004 - 22:01 #12
nej det skulle ikke være derfor :S
Avatar billede jogle Nybegynder
08. august 2004 - 20:36 #13
gå ind i remote ( alt + r ) og sæt dette ind :
on *:kick:#dinchannel: {
  if ($knick == $me) {
    msg $nick SÅ kan du lære det hilsen Jogle
  }
  else { halt }
}
Avatar billede jogle Nybegynder
09. september 2004 - 15:45 #14
ups .. der er nu gået 1 år og jeg er blevet rimelig god scripter..
så den her er hvad du skal bruge..

on *:kick:#dinchannel: {
if ($nick == $me) {
/mode $chan -v $nick
ban $chan $nick
/kick $chan $nick dårlig opførsel med efterfølgende karantæne
/msg $nick Hej $nick. Til din orientering er du netop blevet smidt ud af kanalen $chan pga. dårlig
}
else { halt }
}